Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sir ville skrev:Jag kommer i alla fall. Hatten av för Vittsjö för viljan att göra en handikappanpassad FT bana. Inte lätt, inte enkelt och inte billigt men o andra sidan så är det inte det heller som rullstolsbunden stolle. Man åker gärna 24 mil t.o.r för det. Kommer o hänga hos er ett par ggr / månad hädanefter - måste bara välja dagar när Foe inte är där ..
Leopold skrev:Tanken att försöka tillgänglighetsanpassa Vittsjö FT-banan dök i ärlighetens namn upp först efter vår första reknogoceringsrunda, det är mest minnesbilder det grundas i för tillfället.
Leopold skrev:röjning av skjutplatser och förflyttningsvägar till dessa
Sir ville skrev:Jag kommer i alla fall. Hatten av för Vittsjö för viljan att göra en handikappanpassad FT bana
TheFoes skrev:DanoSwe : Håller med dig om att hård terräng hör till sammanhanget,men vi vill anpassa banan så att alla ska kunna vara med även folk i rullstol
dano_swe skrev:TheFoes skrev:DanoSwe : Håller med dig om att hård terräng hör till sammanhanget,men vi vill anpassa banan så att alla ska kunna vara med även folk i rullstol
Mycket imponerad av den målsättningen. Hatten av.
Jazz skrev:De där gratis plattorna till målen funkade inte.
TheFoes skrev:... det fixar Leopold.
TheFoes skrev:Jag har också lagt in tävlingen på SVFS tävlingskalender den väntar på ett godkännande bara.
Leopold skrev:TheFoes skrev:... det fixar Leopold.
Jo att montera målen på halvstenar betong och byta ut sprintar mot skruv & låsmutter kan jag fixa. Sedan återstår finjustering & test, detta tror jag att vi behöver hjälpas åt med.
Lasse skrev:TheFoes skrev:Jag har också lagt in tävlingen på SVFS tävlingskalender den väntar på ett godkännande bara.
Redan godkänd
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: bojos och 2 gäster