Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
janned skrev:...gick en sväng runt banan
börne skrev:Får se hur detta går med min diabetes, blir jag konstig (alltså mer än vanligt) så se för fan till att jag tar dextrosol![]()
Nån som har tips på bra energibar eller va det heter, äter aldrig sånt annars men jag får nog ha med nåt sånt om jag ska överleva.
Batistuta skrev:En liten uppdatering, totalt 29 anmälda. Rätt många debutanter som vi delat upp på erfarna skyttar, så många får en debutant i skjutlaget. Ta väl hand om dessa och ge dom gärna lite tips under rundan![]()
Vi bestämde också igår att debutanterna får gå alla 50 mål.![]()
En annan sak som vi diskuterat fram och tillbaka är olika startmål för de x första grupperna. Tillslut kom vi överens om att de fyra första skjutlagen går ut och startar på bana 1, 3, 5 och 7. De målen de "hoppat över" tas då efter mål 50. Då räknar vi att alla har kommit ut på banan inom 1-1,5 timmar efter starttiden kl 9:00. Uppskattningsvis tar banan 4 timmar.
MVH
Tävlingsledningen
PS jag lägger in ovan uppgifter i trådstarten också.
DS
börne skrev:25 stationer med 2 mål på var.
dano_swe skrev:Tyvärr ser det ut att bli lite regn, men jag hade kommit även om det var Tsunami-varning.![]()
börne skrev:dano_swe skrev:Tyvärr ser det ut att bli lite regn, men jag hade kommit även om det var Tsunami-varning.![]()
Sant... men allt blir så mycket trevligare med bra väder ju
dano_swe skrev:börne skrev:dano_swe skrev:Tyvärr ser det ut att bli lite regn, men jag hade kommit även om det var Tsunami-varning.![]()
Ja, självklart. Men ingen idé att grina.
börne skrev:dano_swe skrev:Tyvärr ser det ut att bli lite regn, men jag hade kommit även om det var Tsunami-varning.![]()
thorgus skrev:Nu är vi framme , grillen är tänd
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst