Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:TheFoes skrev:... det fixar Leopold.
Jo att montera målen på halvstenar betong och byta ut sprintar mot skruv & låsmutter kan jag fixa. Sedan återstår finjustering & test, detta tror jag att vi behöver hjälpas åt med.
Leopold skrev:Sprintarna ersätts med 4mm kort maskinskruv och dito låsmutter.
Den fjolliga lilla kedjan på målen ersätts med ca en decimeter långlänkskätting typ denna:
Leopold skrev:Jag har tagit hem en hel del mål idag, dessa monterar jag på 7-kilos betong halvplatta (finns tex på Byggmax för en tia styck). Sprintarna ersätts med 4mm kort maskinskruv och dito låsmutter.
Den fjolliga lilla kedjan på målen ersätts med ca en decimeter långlänkskätting typ denna: För att följa länken så måste du registera dig.
Vore fint om de resterande målen på Lehultsbanan kunde förberedas på samma sätt så vinner vi tid. Återstår injustering av paddelvinkeln efter att detta grundläggande fixats men det kan vi säkert göra som en gemensam aktivitet.
___
PS. För enkelhetens skull så kirrar jag alla betongplattorna och förborrar. Tar med mig detta nästa tillfälle så monterar vi hela rasket tillsammans på någon timme.
Leopold skrev:Jag har tagit hem en hel del mål idag, dessa monterar jag på 7-kilos betong halvplatta (finns tex på Byggmax för en tia styck). Sprintarna ersätts med 4mm kort maskinskruv och dito låsmutter.
Den fjolliga lilla kedjan på målen ersätts med ca en decimeter långlänkskätting typ denna: För att följa länken så måste du registera dig.
Vore fint om de resterande målen på Lehultsbanan kunde förberedas på samma sätt så vinner vi tid. Återstår injustering av paddelvinkeln efter att detta grundläggande fixats men det kan vi säkert göra som en gemensam aktivitet.
___
PS. För enkelhetens skull så kirrar jag alla betongplattorna och förborrar. Tar med mig detta nästa tillfälle så monterar vi hela rasket tillsammans på någon timme.
skytten68 skrev:Tyvärr har jag inte hunnit med att märka upp mitt hjul ,annars hade det blivit Mörrum på lördag
skytten68 skrev:Tyvärr har jag inte hunnit med att märka upp mitt hjul ,annars hade det blivit Mörrum på lördag
skytten68 skrev:Få se om jag kan komma iväg ifrån jobbet tidigare imorgon och iväg till banan .
skytten68 skrev:Ja kanske det.
Läste att en runda tar ca 4 timmar, då får man tar matsäck med sig ut på rundan pga. av min diabetes
skytten68 skrev:då får man tar matsäck med sig ut på rundan pga. av min diabetes
Sir ville skrev:Fan - jag har lovad o ta min chef o hans två söner till Björnhyddan på Lördagskulle mer än gärna åka till er istället. Jag kollar med honom imorgon så det verkligen blir av med de o ifall inte så Vittsjö , here i come !
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Sir ville skrev:Vem är var på Söndag ??
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster