Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Pellegrini skrev:Leopold skrev:..............
att skruva dit en bärrem (tex av spännband), då kan man frakta runt dom litet lättare ute i busken!
Jag har trätt över ett ca 15cm långt smalt rör över spännbandet på mina egna fallmål. Mycket skönare att bära.
Och karosseri-bricka på skruvarna genom spännbandet. ("Lagom hål" och mycket mer bricka..)
Bra idé vi får se vad Vittsjöfolket kan hitta i sina gömmor!
andola skrev:Leopold skrev:Pellegrini skrev:Leopold skrev:..............
att skruva dit en bärrem (tex av spännband), då kan man frakta runt dom litet lättare ute i busken!
Jag har trätt över ett ca 15cm långt smalt rör över spännbandet på mina egna fallmål. Mycket skönare att bära.
Och karosseri-bricka på skruvarna genom spännbandet. ("Lagom hål" och mycket mer bricka..)
Bra idé vi får se vad Vittsjöfolket kan hitta i sina gömmor!
Hej!
Har lagt två spännband vid fallmålen i stugan på Lehultsbanan som kan användas till att tillverka bärremmar av...
MVH andola
Leopold skrev:det har varit väldigt magert med klubbengagemanget hittills
Leopold skrev:
Vi startar kl 11.00.
Christian2014 skrev:Efterlyser lite resultat. Hoppas såklart på bra resultat för "Björnligan".
skytten68 skrev:Någon som ska fira nationaldagen ute på skjutbanan på lördag, kommer kanske ut efter middag en sväng
Frank69 skrev:skytten68 skrev:Någon som ska fira nationaldagen ute på skjutbanan på lördag, kommer kanske ut efter middag en sväng
Hallå där din latmask...![]()
![]()
Du är ju en av de ansvariga på luftskyttet...
så du skall vara uppe i ottan och vara på banan strax efter för att serva och hälsa alla skyttar välkomna!
Hoppas vi får en lyckad bandag!
Frank69 skrev:... ändrat i mitt inlägg ...
Sniperace skrev:Gillar du alternativet helt stängd bana bättre?
Sniperace skrev:Vill du att kommunen kommer och ställer krav istället för att vi en kort tid begränsar skyttet?
Kanske kan vi godkänna hela onsdagen liksom det är på söndagen.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster