Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:
Ja, kanske det inte är så många som kan förstå att man kan nästan förälska sig i ett fjäder luftvapen.
Men sån är jag...![]()
Har som The Foes skrev i en annan tråd några sådana som jag på sikt önskar äga.
Denna gången får jag ge Johanna skulden för inspirationen...![]()
http://luftvapen.info/viewtopic.php?f=6 ... &start=100
Min är dock inte helt identisk, för jag har förhandlat mig fram till en variant utan öppna riktmedel.
Tror även pipan är lite kortare (30cm), men det är nått jag får kolla upp senare.
Den ligger nu med i deras sortiment (från och med idag) i kaliber 4,5mm.
För att följa länken så måste du registera dig.
Har även beställt ett V-MACH Glide Kit till vapnet.
Så är det bara att invänta att paketet skall anlända...
Dudda skrev:Grattis Frank! Ser fram emot att se denna skönhet live!
Frank69 skrev:
Ja, kanske det inte är så många som kan förstå att man kan nästan förälska sig i ett fjäder luftvapen.
Men sån är jag.../
Frank69 skrev:Johanna var nu inte så blyg att du inte vågar skriva...
robban75 skrev:snygg...min HW98 som är i samma stuk förvånar mig varje dag på banan , har dock inget v-mach ännu men det kommer .
TheFoes skrev:Jag kan väl bara hålla med dig, fjäder har sin charm. Grattis till nyförvärvet Frank!
Johanna skrev:Mja....blyg vet jag inte....![]()
![]()
MEN, jag är fortfarande nöjd med min fina HW95:a! Så, absolut en finfin bössa, en keeper!
Air skrev:Jahaja där dök det upp något minsann.![]()
Blir aldrig fel med ett fint fjädergevär är väldigt nöjd med min som är std,mod med tung pipa.
Leverans går fort försök att vara hemma annars går paketet till postkontor.Då får man vänta på avi.
Häng med på paketspårningen.
hegge skrev:Grattis, ja precis vad skiljer mot 98:an, är det att 98:an har grövre pipa?
Batistuta skrev:Fin bössa Frank![]()
Blir det FT nu då?
robban75 skrev:Jag använde dom filmerna när jag skulle dela på min 98. Funkade riktigt bra o jag har aldrig delat en hw.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster