Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ogster skrev:Ni som sköt med skyttejackor kändes det som om dom begränsade er nu när det va så varmt?
martinw skrev:
Hade inget direkt problem med min skyttejacka, men den är inte lika varm som en för 10m-skytte.
Visst hade det varit svalare med kortärmat, men då hade man varit myggmat.
ogster skrev:Myggor brukar ju inte gilla när det blåser så var det det bara värmen som gjorde banan svår?
börne skrev:Varför inte komma på tävlingarna så får du ju uppleva det själv, du verkar ju nyfiken
ogster skrev:
Jag brukade va på dom flesta FT tävlingar som hölls förut men numera får jag åka själv om jag ska besöka nån och då stannar jag hellre hemma, tävlandet är lågt prioriterat av mig utan det är själva "träffarna" som lockar.
Lasse skrev:Ubbe säger likadant, så prata i hopp er och kom på träffarna
sfe skrev:Jag och dottern var på besök för att kolla lite. Jag har aldrig sett Field Target Live förut. Jag var den skäggige gubben i svart som gick omkring tillsammans med den 11-åriga tösen med JanisJoplin-frisyr.
Verkade vara en trevlig företeelse och mitt besök ökar på chanserna att jag kommer att deltaga nån gång. Dock blir det väl då helst i något lite mindre formellt sammanhang än Riksmästerskap och dessutom i nybörjarklassen/fjäder/10J.
Jag tog några foton också. Om någon som inte vill vara med på foto skulle råka vara med på mina får ni höra av er så tar jag bort dem.
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst