Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
robban75 skrev:snyggt börne.
undrar dina markeringar på paralaxhjulet, hur har du fixat dom?
börne skrev:slängde ihop en större höjdjusteringsratt på fikarasten. [/url]
Batistuta skrev:börne skrev:slängde ihop en större höjdjusteringsratt på fikarasten. [/url]
"Släng ihop" en sån till mig med när du ändå är på G
klaus skrev:Gjorde en ny bit till greppet till min FWB 300SU idag. Betsad och oljad ek.
NiclasC skrev:Hej!
Detta är mitt första inlägg här. Är en glad nybörjare som skjuter lite luftbössa när tillfälle ges.
Har tillverkat lite småtjafs jag ansåg mig behöva.
Bilderna visar en indikator till parallaxhjulet på mitt MTC Taipan, ett frontstöd och ett litet pass för att väga in korset. Passet ska ligga på laxspårens planytor är det tänkt. Libellen är från ett Hultafors MST långpass.
Callmenobody skrev:Enkelt och snyggt!
börne skrev:Diggade framförallt indikatorn, simpel men det gör den också desto snyggare. Full pott från en som jobbar med maskinbearbetning av metall & då framförallt rostfritt
börne skrev:Diggade framförallt indikatorn, simpel men det gör den också desto snyggare. Full pott från en som jobbar med maskinbearbetning av metall & då framförallt rostfritt
Ulf skrev:börne skrev:Diggade framförallt indikatorn, simpel men det gör den också desto snyggare. Full pott från en som jobbar med maskinbearbetning av metall & då framförallt rostfritt
"Den där NiclasC"....lämnar aldrig nåt åt slumpen...finns aldrig nån genväg
NiclasC skrev: Går faktiskt att göra hyggliga saker trots att maskinerna bara är "skräp".
NiclasC skrev:Har dock inte längre lusten kvar till några kvällspass på jobbet
börne skrev:Skulle dock kunna tänka mig som du att ha små maskiner hemma för att kunna pilla med när man har lust, men svårt när man bor i lägenhet
[/quote]Nitro skrev:Bra jobbat Niclas, vill du få förslag på något skytte relaterat så....
Här har du något att bita i Niclas....
NiclasC skrev:Nitro skrev:Bra jobbat Niclas, vill du få förslag på något skytte relaterat så....
Här har du något att bita i Niclas....
NiclasC skrev:Som novis gällande skytte måste jag bara få fråga hur man liksom nyttjar den där typen av otroligt avancerade stöd.
Vad har man baktill? Gör man all justering av korsets position med rattarna på stödet?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster