Samling under stjärntältet & bänkskyttetavlor förbereds.
För att följa länken så måste du registera dig.Johanna övar inför kvällens dansuppvisning
För att följa länken så måste du registera dig.Det snackades mycket om vädret som till en början var emot oss, men vi bestämde oss tidigt att det blöta ska fan inte få stoppa oss att ha kul
För att följa länken så måste du registera dig.Tre glada
FT skyttar.
För att följa länken så måste du registera dig.Nitro kom ut med bullens så att vi fick i oss lite varmt käk, bullens pilsnerkorv är så där äckligt goda på nåt vis
För att följa länken så måste du registera dig.Det blev blötare & blötare ute, började dessutom att åska, detta ledde till att internet slogs ut med blixtar & dunder även inomhus
För att följa länken så måste du registera dig.Men lika glad är Nitro för det
För att följa länken så måste du registera dig.Tyvärr började det att även regna igenom tältet så vissa tog på regnkläderna.
För att följa länken så måste du registera dig.Nitro blev visst lite törstig
För att följa länken så måste du registera dig.Till slut gav vi upp & tog oss in i köket, vi blev pissblöta på två sekunder då det hällregnade.
För att följa länken så måste du registera dig.Kaffet kom fram så vi fick tillbaka lite go värme, sedan bjöds det på fantastiskt goda hembakta knäckebröd, dom var verkligen mumsiga.
För att följa länken så måste du registera dig.Tjohoo... vi satt ett tag inomhus tills regnet till slut gav med sig & bänkskyttet började för att sedan avslutas med en fantastiskt fin & kul
FT bana
Detta har Johanna bilder på då hon hoppade över
FT skyttet & var fotoansvarig. Dom kommer när hon hunnit hem till Arnemark & landat
Det var egentligen en särskjutning mellan mig, Leopold & Tomaz som skulle klaras av. Men vi var så pass sugna på att öppna ölen då det hade dragit ut på tiden efter regnet, så det blev vinst för Kapten Kamin med 31 poäng av 34 möjliga då två mål ströks pga att dom strulade, vi som blev "tvåor" hade 29 poäng, vet inte om det kommer upp nån resultatlista senare.
Festen har börjat
För att följa länken så måste du registera dig.Sigge63 struntade i skyttet & kom för festens skull, här hjälper han Nitro med den fantastiska grillen.
För att följa länken så måste du registera dig.Tomaz ger tummen upp för första ölen
För att följa länken så måste du registera dig.Berta tittar på den härliga solen
För att följa länken så måste du registera dig.Underbart med blå himmel.
För att följa länken så måste du registera dig.Sigge63 hade skojat till det & tagit på sig en Johannatröja
För att följa länken så måste du registera dig.Johanna sitter fortfarande kvar på trappen & tittar ut över oss andra, hon ser ut att trivas i alla fall vilket ju är bra då hon vågat sig ner till oss skåningar
För att följa länken så måste du registera dig.Skål
För att följa länken så måste du registera dig.Blev ju ingen traditionell vinnarbild så denna får duga... grattis till vinsten Kapten Kamin
För att följa länken så måste du registera dig.Mums... började suga i tarmen duktigt vid denna tidpunkt då allt försenats ett par timmar pga förmiddagens pissväder. Visst ser det gott ut
För att följa länken så måste du registera dig.Arbetades flitigt inifrån köket... superbra service & trevliga värdar är bara förnamnet
För att följa länken så måste du registera dig.Vilken kock... Nitros dotter ska ha ett stort tack för all fin mat hon fick fram, hennes marinader till köttet är bara så goda
För att följa länken så måste du registera dig.Det gäller att hålla hårt i sin Staropramen när Tomaz närmar sig, han tycker liksom jag väldigt mycket om denna goda dryck
För att följa länken så måste du registera dig.Bjosse... en trevlig prick som jag hoppas man får se mer av ute på
FT banorna. Det var hans första kontakt med
FT där han gick med en bössa där han inte kunde avståndsbedömma med hjälp av kikaren men ändå prickade en hel del av målen genom att avståndsbedömma med ögonen & gissa hur mycket han behövde hålla över osv... mycket bra skjutet
För att följa länken så måste du registera dig.Johanna blev lite crazy
För att följa länken så måste du registera dig.Meloner

Denna bild kunde blivit en klassiker, men jag var snäll
För att följa länken så måste du registera dig.Här grillas det för fullt, en grill med riktigt bra hets i då man fick passa både fingrar & ögonbryn, kändes som mina linser smälte när jag böjde sig över för att vända på grillspetten.
För att följa länken så måste du registera dig.Visst ser det gott ut!?
För att följa länken så måste du registera dig.Alfred snurrar kött.
För att följa länken så måste du registera dig.Leopold &...
För att följa länken så måste du registera dig.Kapten hamnade tyvärr vid ett eget bord då det var platsbrist runt stora bordet, men dom verkade trivas för det
För att följa länken så måste du registera dig.Bara två linslusar... resten sket visst i kameran
För att följa länken så måste du registera dig.Rött & svart ska det ju va... om Johanna & Sigge får säga sitt
För att följa länken så måste du registera dig.Så här tyckte vi alla om dagen
För att följa länken så måste du registera dig.Maja ville också va med på festen så hon tog sig ett järn
För att följa länken så måste du registera dig.Vid det här laget hade den goda drycken fått både Tomaz & mig lite tramsiga
För att följa länken så måste du registera dig.Här testar jag Tomaz skumma blandning med öl, vin, cola zero & säkert nåt annat, det var inte gott i alla fall
För att följa länken så måste du registera dig.Leopold vann ett skärande verktyg då han blev totalsegrare när bänkskyttet &
FT rundan räknades ihop
För att följa länken så måste du registera dig.En glad norrlänning nere i söder.
För att följa länken så måste du registera dig.Alfred har whiskyprovning.
För att följa länken så måste du registera dig.Johanna poserar lite
För att följa länken så måste du registera dig.Vem f*n är det här
För att följa länken så måste du registera dig.Kapten fick trosor av Johanna, men han har nog missat var trosor ska sitta
För att följa länken så måste du registera dig.Sigge63 som var nykter fick stå ut med allt trams
För att följa länken så måste du registera dig.Johanna var visst törstig... vin är gott så varför inte bara hälla det i sig
För att följa länken så måste du registera dig.Behöver jag kommentera bilden...
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Scary Tomaz.
För att följa länken så måste du registera dig.Är det här det är party...
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Nirvana fick igång Johanna som började dansa
För att följa länken så måste du registera dig.Leopold sa nåt skoj som fick alla att garva
För att följa länken så måste du registera dig.Vad värmlänningarna håller på med här har jag ingen aning om
För att följa länken så måste du registera dig.Jag & Johanna snackar hemlisar
För att följa länken så måste du registera dig.Denna lampan hade jag närkontakt med i princip varje gång jag reste mig
För att följa länken så måste du registera dig.För er som inte var med så tar tyvärr festen slut här. För oss som var där så fortsatte festen långt in på småtimmarna

Ett stort tack till Nitro med familj för en underbar tillställning & jag hoppas det blir en skyttefest även nästa år, jag kommer