Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Ja va fan... jag bjuder på den![]()
Bati ville ta en rolig bild, men måste ju tillägga att jag hade ätit extremt mycket till frukost... helt sjukt mycket faktiskt så att magen var ovanligt stor![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Hoppas du inte blir besviken nu Johanna... för så jävla sexig här vet jag inte om jag va
börne skrev:Ja va fan... jag bjuder på den![]()
Bati ville ta en rolig bild, men måste ju tillägga att jag hade ätit extremt mycket till frukost... helt sjukt mycket faktiskt så att magen var ovanligt stor![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Hoppas du inte blir besviken nu Johanna... för så jävla sexig här vet jag inte om jag va
Johanna skrev:Jag hann fantisera ihop mycket otäckare hudpartier!![]()
börne skrev:Johanna skrev:Jag hann fantisera ihop mycket otäckare hudpartier!![]()
Önsketänkande![]()
![]()
![]()
börne skrev:Jag & AT44? snackade lite samåkning nästa lördag. Vilka är det som ska till Vittsjö?
Får ni bara ihop en bil... Bati, AT & janned så kör jag själv från Krstd, den vi är osäkra på är poho om du ska dit? Ska du dit blir ni ju fyra från Blekinge & då kunde man ju åka med i en av bilarna.
börne skrev:soda kom förbi med Ali om jag uppfattade namnet rätt.
börne skrev:Jag & AT44? snackade lite samåkning nästa lördag. Vilka är det som ska till Vittsjö?
Får ni bara ihop en bil... Bati, AT & janned så kör jag själv från Krstd, den vi är osäkra på är poho om du ska dit? Ska du dit blir ni ju fyra från Blekinge & då kunde man ju åka med i en av bilarna.
Soda skrev:börne skrev:soda kom förbi med Ali om jag uppfattade namnet rätt.
Hmmm...Tror du en gubbe som du kallar "Redneck" skulle namnge sin jakthunn till Ali, som dessutom är en tik.![]()
Allie heter hon Björne...
poho skrev:börne skrev:Jag & AT44? snackade lite samåkning nästa lördag. Vilka är det som ska till Vittsjö?
Jag , Hemiboy och möjligen Sölve kör en bil dit.
janned skrev:Då kommer vi andra tre överens om något...![]()
börne skrev:janned skrev:Då kommer vi andra tre överens om något...![]()
Japp... blir ju lättast så![]()
Ska bli riktigt skoj med tävling igen.
Ang tävlingen efter, skulle vi dubbelkolla boendet till Onsala eller vad sa dom egentligen, dom var ju bortresta men skulle ha en till att öppna för oss!??
Eller var det bara om det blev nån ändring, vi har ju två rum som det är nu.
börne skrev:Det var så löjligt skoj med tävling igen nu senast i Vittsjö & kom att tänka på att det varit dåligt med klubbtävlingar pga att det krockat med tävlingarna i våras.
Men lördagen den 29:e som är nästa vecka borde vi ha en klubbtävling där alla som kan sluter upp till ett enda stort FT kalas
Hoppas på att många är sugna... vad säger ni?
börne skrev:Hoppas på att många är sugna... vad säger ni?
janned skrev:Ska vi ha så många mål då ?!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster