Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Ja, ibland är man lite envis för sitt eget bästa...![]()
![]()
En lokal brandman levererar den hem till dörren...![]()
![]()
Så jag slipper att släpa på den.
Men kollar fortfarande på Sodastream varianten... så fort jag löser det med kopplingarna så lägger jag upp info här.
Dock har jag ju gas hemma nu för troligtvis flera års förbrukning.
Fick tips att höra med föreningen var de fyller sina...
så kanske kan priset för fyllning minskas något, alt att skillnaden går till föreningens kassa.
Colaburken skrev:köp paintball tankar o fill på dom med brandsläkaren har samma koplinger som sodastream flaskor
Tomaz skrev:Har sagt det förr, men det är viktigt att det är stigrör monterat i släckaren, annars får man vända släckaren och hälla över co2 i tuben..
Sniperace skrev:Jag har en stor co2tub med stigrör den är i storlek ca 120 hög. Har själv ingen användning för den.
Så har någon användning för den är det bara att höra av sig...
Greggo skrev:Nu under värmen är det viktigt att inte ha den stående i solen. Speciellt om.den e svart. En tub sprack nyligen på klubben på det viset. Expanderar i värmen. Tänk på det
Hatsan bling 2 skrev:tänk på att stänk/sprut av co2 ger samma skador på mäniskohud som eld
Frank69 skrev:Hatsan bling 2 skrev:tänk på att stänk/sprut av co2 ger samma skador på mäniskohud som eld
Du får väl dricka din pilsner lite mer försiktigt...![]()
Hatsan bling 2 skrev:tänk på att kyla ner den tuben som ska fyllas i frysen ett par timmar före , och håll koll på totalvikten med våg på tuben som fylls , inte kul att överfylla och sedan exploderar övertrycksventilen när tuben på pistolen ligger i värmen och trycket överstiger 60bar
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster