Då var Vittsjös andra tävling för i år avslutad. Riktigt trevligt & kul bana. Var ordentligt utmanande med mycket vind idag & riktigt bra träning inför kommande tävlingar. Tack för en kanontävling Vittsjö
Lite bilder från dagen, blir ju så att man får ju bara bilder på sitt eget skjutlag & dom runt omkring en, hoppas nån mer fotade
Inskjutningen, Leopold visar junioren Bianca (om jag uppfattade namnet rätt) hur det fungerar. Extra skoj att hon verkade tycka det var skitskoj, det gillas av oss gamla gubbar, det behövs lite ungdomar i sporten
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.En koncentrerad gubbe som tränade inför VM
För att följa länken så måste du registera dig.janned körde med tröjan ut & in, han ville inte ha det varma fluffet mot huden... redneck fasoner kallade jag det
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Leopold körde en egen stil.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Mitt skjutlag bestod idag av Skytten68, Thorgus & mig. Tack för en väldigt trevlig dag grabbar
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Leopold försöker se var det siktas & hjälpte till så gott det gick
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Var fan är dom där fallmålen
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Ett helt gäng med glada
FT skyttar
För att följa länken så måste du registera dig.Hemiboy la sin TX på marken efter att han skjutit klart... jag sa att jävlar va dåligt jag började må & såg lite illamående ut, dom blev uppriktigt lite oroade & frågade vad det var

Det ligger ju en TX200 på marken... blev några ordentliga asgarv
För att följa länken så måste du registera dig.Lasse skriver protokoll.
För att följa länken så måste du registera dig.Jag pangar på
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Vi fick besök ute i skogen av kompisar till Skytten68, frågade lillkillen om inte han skulle börja skjuta, men han var nog lite blyg då han inte var så pratglad.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Här skulle det skjutas uppåt & Leopold visade lite hur man fick bända till kroppen för att få till det.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Det beryktade sjömålet... idag föll det
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Ravinen... även denna trillade idag för min egen del.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Air Arms FTP900... det är verkligen en vacker pjäs
För att följa länken så måste du registera dig.Station 18... inte många träffar på första målet, räknade till 3 st fällningar när vi samlade ihop målen. Här blåste det verkligen
För att följa länken så måste du registera dig.Nu var det bara station 1 kvar för vårt skjutlag, man är rätt mör efter 50 mål & 4 timmar ute på banan.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Lite halvdana bilder på folket som var där.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Visade Jazz vad jag tillverkat själv på bössan då han undrade. Alltid skoj när nån gillar det man tillverkat
För att följa länken så måste du registera dig.Särskjutning om tredje plats... gubbe började efter lottdragning då vi inte kunde bestämma oss vem som skulle börja
För att följa länken så måste du registera dig.Sen va det min tur... många trodde jag glömde ladda, men jag missade målet helt, jag får galen puls av särskjutning
Edit: Håller med dom som misstänkte att jag sköt utan kula, den måste ha trillat ur vid laddning, hörs tydlig skillnad på filmerna längre ner i tråden
För att följa länken så måste du registera dig.Efter gubbes andra miss lugnade jag ner mig & började tänka att jag kan ju det här, skakade runt ett tag, tog om & blev stabil & smack... där satt den
En väldans nöjd börne & en lite mindre nöjd gubbe.
För att följa länken så måste du registera dig.Vinnarbilden... grattis till alla som snodde åt sig en medalj idag
För att följa länken så måste du registera dig.Dagen avslutades med att vi som kunde hjälpte till att ta in banan, vi bar ut det så Bengt kunde köra runt & hämta det med sin Jeep.
För att följa länken så måste du registera dig.