Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
densvenske skrev:Tjenare! Vad har ni för tränings tider vad tar ni för medlemskap? Verkar vara ett gott gäng. Har ju bara en fjäder bössa men är sugen på field target. Men vet inte om man vågar visa sig hos er
Batistuta skrev:börne och AT![]()
![]()
börne skrev:Men färgen spökade lite med tidigare färg & lyfte så det blev bara vissa mål som blev målade vita,
börne skrev:densvenske skrev:Tjenare! Vad har ni för tränings tider vad tar ni för medlemskap? Verkar vara ett gott gäng. Har ju bara en fjäder bössa men är sugen på field target. Men vet inte om man vågar visa sig hos er
Varför skulle du inte våga visa dig hos oss? Vi bits inte![]()
Lördagar är säkrast så vi kan visa dig runt lite & informera. Vi brukar vara där vid 10:30 - 11:00. Medlemskap kostar idag 200kr/år men kommer höjas till 300/år nästa år.
Träningstiderna har du här... För att följa länken så måste du registera dig.
Hemsidan... För att följa länken så måste du registera dig.
Nästa lördag är det dock skjutförbud då det är arbete med tävlingen & lördagen efter är dom flesta av oss i Onsala & tävlar.
börne skrev:Vaknade & kände att va ska jag hitta på idag dåHmm... det är jättemycket jobb med tävlingen så varför inte fixa med det
![]()
börne skrev:Karlskrona är ju inget... Larzzon kommer från Kalmar & är där ofta
börne skrev:Vaknade & kände att va ska jag hitta på idag dåHmm... det är jättemycket jobb med tävlingen så varför inte fixa med det
![]()
Så jag drog till Biltema & köpte färg, sen mot Mörrum. När jag väl kom dit satt AT44? & pangade då det inte blev nåt skjutet för honom igår, trevligt med lite sällskap & när han var klar med skjutandet så hjälpte han till![]()
densvenske skrev:börne skrev:Karlskrona är ju inget... Larzzon kommer från Kalmar & är där ofta
Haha nej tänker med det! Dock vet jag inte om mitt gear passar i en skytteklubb :-\
Får man komma på en test runda kanske?
janned skrev:börne skrev:Vaknade & kände att va ska jag hitta på idag dåHmm... det är jättemycket jobb med tävlingen så varför inte fixa med det
![]()
Så jag drog till Biltema & köpte färg, sen mot Mörrum. När jag väl kom dit satt AT44? & pangade då det inte blev nåt skjutet för honom igår, trevligt med lite sällskap & när han var klar med skjutandet så hjälpte han till![]()
Kanonbra jobbat grabbarrätt gött att ha det fixat också !!
börne skrev:densvenske skrev:börne skrev:Karlskrona är ju inget... Larzzon kommer från Kalmar & är där ofta
Haha nej tänker med det! Dock vet jag inte om mitt gear passar i en skytteklubb :-\
Får man komma på en test runda kanske?
Absolut... bara att komma förbi, alla är välkomna. Vad du har för prylar är din ensak.
Man måste börja nånstans, blir man intresserad av FT så faller det sig naturligt att man uppgraderar sin utrustning eftersom. Dumt att köpa en massa dyra prylar innan man testat på det. Sen går det att pyssla med FT med rätt enkla medel, visst kanske svårt att fightas i absoluta toppen, men man väljer ju själv hur seriöst man vill tävla, jag tävlar för att det är kul, sen har väl prylarna börjat att kosta lite men som sagt, det kommer ju i så fall efterhand. Var inte rädd för att testa, det är sjukt skoj.
Man måste såklart inte tävla heller om man inte är sugen på det, vi brukar ofta lägga en liten träningsbana & man kan ju nöja sig med det.
Du är välkommen
densvenske skrev:Låter mycket lockande ska se om jag kan svänga förbi en runda!
börne skrev:densvenske skrev:Låter mycket lockande ska se om jag kan svänga förbi en runda!
Tänk som sagt på att det kommer va rätt lite skytte nu ett tag framöver då vi har en Field Target tävling den 26/9 som det ska röjas inför, samt tävling i Onsala den 13:e så då är vi inte på plats den 12:e osv.
Det är dock ett bra tillfälle att testa på FT som debutant (En prova på klass) under tävlingen om man vill. Eller komma & kolla om man känner för det.
Inbjudan hittar du i denna tråd... http://www.luftvapen.info/viewtopic.php?f=60&t=14870
börne skrev:Leopold passade på att finjustera lite.
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Tempest och 0 gäster