Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Kol fanns i stugan sa Leif, tändvätska vet jag inte, den som står i boden är nästan slut.
Du hade ju stenkoll när det gäller grillning sa du
Batistuta skrev:Liten film om dagens röjningsarbete och utstakning av banan
gubbe skrev:Känns fint att sitta här och se hur ni gör det möjligt för oss att komma och "skjuta och njuta"
börne skrev:Känns gött att sitta här i soffan nu med en god latte efter dagens arbete & veta att nästa helg har ni ordnat så att vi kan skjuta & njuta
börne skrev:Sa ju att jag är vid banan kl 11:00... men va fan jag är vaken, käkat frulle & druckit min kopp kaffe så nu drar jag... är lite spänd inför att avlossa första skottet med min TX sedan jag vet inte när
börne skrev:Ska bli kul att slå dig då du kör 16J & har ett jättehjul medan jag kör med en microratt & 10J Bati![]()
![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Batistuta skrev:börne skrev:Ska bli kul att slå dig då du kör 16J & har ett jättehjul medan jag kör med en microratt & 10J Bati![]()
![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Ok, nu är det game on. Jag ska piska dig på din hemmaplan pcp 16 j![]()
![]()
densvenske skrev:Tjena igen! Är det nästa helg ni tävlar? ;-) är sugen på att börja hos er nu så man får skjuta lite redigt!
börne skrev:densvenske skrev:Tjena igen! Är det nästa helg ni tävlar? ;-) är sugen på att börja hos er nu så man får skjuta lite redigt!
Japp... nästa helg är det Onsala, helgen efter vågar jag inte säga hur det blir, det är helgen innan våran tävling den 26:e Sept & det finns saker att hitta på. Lite taskigt att du kom in i precis den här tiden då det är mycket annat på G än det vanliga lördagsskyttet. Men varför inte titta förbi lördagen 19:e & säg hej så kan vi i alla fall visa området, du kan få detaljer ang medlemskap osv även om det kanske inte går att skjuta om vi jobbar på området.
Annars är det ju efter den 26:e som vi kommer ha vanliga lördagar då alla tävlingar osv är slut.
Synd du inte kom förbi idag då vi sköt lite då det var arbetsdag igår, som jag skrev håll koll här i tråden, vi brukar nämna om vi ska dit. Jag kunde ju skickat ett PM att vi tänkt dra dit idag men är ju inte lätt att tänka på allt
Soda skrev:http://www.svtplay.se/klipp/3546428/han-ar-bast-pa-svartkrut
Soda skrev:http://www.svtplay.se/klipp/3546428/han-ar-bast-pa-svartkrut
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Tempest och 2 gäster