Tack för en fin tävling Onsala
Vad gäller mitt eget skytte idag så hade jag hellre stannat kvar i sängen, fick inte till det alls idag

Tack till Lasse & Leopold för trevligt sällskap & att ni stod ut med mitt emellanåt taskiga humör
Tog lite bilder i alla fall...
Från kvällen före, lika trevligt som alltid med lite skitsnack & allvarligt skyttesnack
För att följa länken så måste du registera dig.Men Lucas... va är det du dricker när farsan är borta
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Hoppsan
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Grillen gav go värme tills vi gav upp & gick in.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Tävlingen drog igång
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.En reporter från Kungsbacka "nånting" var på plats & ställde lite frågor samt fotade
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.