Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:För mig är det nästan otroligt att bara plocka fram bössan ur skåpet, frakta till banan, ladda första skottet, fyra av och det sitter exakt där det borde. Varje gång.
Man vänjer sig oroväckande snabbt att detta är det normala... sen kör man en vända med någon fjäderpang och kommer ner på jorden igen
dano_swe skrev:Sett lite olika lösningar för att justera hamstern. Hade väl suttit fint istället för att springa runt med insexnyckel?
För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Kapten Kamin skrev:Kan det bli någon mer FTP till nästa säsong tro.?
Silwer skrev:Sveriges val av luftvapen på högre nivå har ändrats, jag visste väl det när alla skrattade ;-)
börne skrev: jag har fan inte råd till en sån just nu & min MPR duger fint, men FTP:n är så sjukt fin
Silwer skrev:Så jag skulle väl kunna somna ganska gott ändå
Silwer skrev:Du han köpa den innan pundet gick upp, nu kostar den 19000.
Leopold skrev:Retat mig litet på att man får spänna dessa insex på kulleder till kindstöd och bakkappa för kung och fosterland och ändå sitter det inte bergfast, enkelt att rucka på.
Kom på en skitenkel lösning idag när jag testade min gamle fiol: litet stråkharts på kulan fixar biffen! Nu behövs bara normal åtdragning så sitter det där det sitter. Borde kommit på det tidigare men bättre sent än aldrig
__
PS. Jag kan ta med litet prima "Pirastro Eudoxa" stråkharts på våra tävlingar framöver om någon vill testa. Onödig utgift för en engångsbehandling till mikroskopisk materialåtgång...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst