Tack till alla tillresta skyttar som gjorde Scandinavian Open/Höstlaxen till en lyckad tävling i den underbara höstsolen, riktigt kul med ett högt deltagarantal
Egil som hade åkt en bit för att tävla... Synd att det inte blev fler Norrmän, men riktigt kul att i alla fall han kom

Snackade lite med Egil under morgonen & han var en trevlig snubbe
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Tävlingen drar igång & alla går ut till sina stationer.
För att följa länken så måste du registera dig.Mitt skjutlag bestod av mig såklart, Larzzon & pan, tack för en trevlig dag. Tur ni stod ut med "publiken", dom hade inte tänkt stanna hela rundan först men det var ju bara skoj att dom tyckte det var kul att följa oss
För att följa länken så måste du registera dig."Publiken" Farsan är skön, han har lite svårt att stå långa stunder så han satte sig konstigt nog perfekt bak skytten på varje station, VIP plats med stol & allt

(Lånad bild av pan)
För att följa länken så måste du registera dig.janned, Lasse & Beretta förväntansfulla inför start.
För att följa länken så måste du registera dig.Tävlingen drog igång
MED EN JÄVLA SMÄLL
För att följa länken så måste du registera dig.Hade supporter med mig hela första rundan, här min morsa & mina underbara systerbarn
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Denna station var jag rädd för, hade dock fint flyt i stående då det blev fällning av båda med
PCP & den första med Fjäder
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Vissa njöt lite extra i solen
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För dom som skulle skjuta en andra klass så drog det igång efter att alla fått lite käk i kroppen... gott var det
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Vissa stationer var som att skjuta in i ett svart hål... klurigt ska det va
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Dom fina vandringspokalerna vi slogs om.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Vad ska man säga... blev glad då jag träffade första station i Fjäder 16J med min shortstrokade TX 200 HC som är en 10J bössa som jag knappt skjutit med sedan hösten 2013 då jag & Thorgus hade vardera 23 träff av 30. Hade nästan nöjt mig där då jag bara skjutit ett par timmar med den nu sista tiden för att se på ett ungefär var den tog & körde med dotarna. Nu visade det sig att det bara fungerade så där jäkla bra utan att jag fattade varför, flytet jag inte hade i
PCP hade jag istället här

Nu var ju kanske Thorgus inte i sin bästa form då han började dagen med att må kass

Snackade med Thorgus efter särskjutningen om tredje plats & sa att det var en ära att få slå honom, han tog i hand & verkade trots allt nöjd över sin tredje plats.
Jag är så jävla överlycklig just nu, hur gick det där till egentligen, har en vinst i Onsala
PCP 10J men denna silvermedalj i Fjäder 16J med en 10J bössa är nog den jag är gladast över, så jäkla oväntat!!
Men

för Thorgus då han är en grym skytt
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Vinnarbilden.
För att följa länken så måste du registera dig.Även denna gång fick laxen smaka bly, den längtar efter mer... men nu får den vara nöjd för i år, men nästa år då jä****
För att följa länken så måste du registera dig.Sex träff på första stående målet & vissa av oss gick två rundor

Den var visst svår den där stående & jag som brukar ha svårt för stå fällde den två gånger
För att följa länken så måste du registera dig.Denna är jag som sagt stolt över & firar med ett par

Tack Palle då det fanns några kvar som vi delade på.
För att följa länken så måste du registera dig.