Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
öberg skrev:Är det någon som vet om det är någon skillnad på Progunners H N Crow Magnum .22 och Hurricane´s Crow magnum?
På Progunners bild är det ju en bild på en ask från H&N och hos Hurricane en bild på en helblank burk med en klisterlapp på!
öberg skrev:Det finns över 200 000 tusen jägare i landet och kan det vara 200? som har skyddsjaktlicens på luftgevär.
Och jag tror inte jakttidningarna får en massa frågor om hur man lättast skjuter djur på ett olagligt sätt, vilket dök upp här på forumet titt som tätt innan vi införde nolltolerans.
Rätt eller fel men faktum är att sen det blev en låst area så kommer det kanske 0 till ett inlägg i veckan på skyddsjaktsarean vilket borde tala sitt tydliga språk om hur många riktiga skyddsjägare det finns mot antalet inlägg innan.
ZaphodB skrev:Ähum, var det inte så att jag efterfrågade *läsrättigheter* inte rättigheter att posta i den delen av forumet?
Mvh, ZaphodB
Patrick skrev:I min Cyclone fungerar CM riktigt bra ut till ca 30 meter. På längre avstånd blir det lite flyers och lite större träffbild.
MEN!!!
Det börjar bli lite för mycket politik i tråden som inte rör CM utan andra delar av forumet. Kan inte dessa skötas lite snyggare med exempelvis PM istället?!?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst