Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
meeChristian skrev: Det jag försöker göra är att byta hammar fjädern till en lite starkare som inte blir dålig lika fort.
Tacksam för all hjälp och råd///Christian
Colaburken skrev:meeChristian skrev: Det jag försöker göra är att byta hammar fjädern till en lite starkare som inte blir dålig lika fort.
lika dåligt fort ? Förstår inte vad du menar
meeChristian skrev:Colaburken skrev:meeChristian skrev: Det jag försöker göra är att byta hammar fjädern till en lite starkare som inte blir dålig lika fort.
Starkare fjäder som släpper genom mer luft samt inte lika tunn som hatsans egna så den håller nog spänsten bättre/längre.
Colaburken skrev:meeChristian skrev:Colaburken skrev:meeChristian skrev: Det jag försöker göra är att byta hammar fjädern till en lite starkare som inte blir dålig lika fort.
Starkare fjäder som släpper genom mer luft samt inte lika tunn som hatsans egna så den håller nog spänsten bättre/längre.
Du menar trimma den ? Alltså högre hastighet du vet väll om att dom går 10j på början
meeChristian skrev:Colaburken skrev:meeChristian skrev:Colaburken skrev:meeChristian skrev: Det jag försöker göra är att byta hammar fjädern till en lite starkare som inte blir dålig lika fort.
Du menar trimma den ? Alltså högre hastighet du vet väll om att dom går 10j på början
vid fullt tryck 200bar i tanken är den klenare än vid tex 150bar och jag tror att om jag byter hammar fjäder blir det bättre.
Harbard skrev:Byt Inte ut fjädern kompis! Det är som dcp416 säger, jävla bluff. Den fjädern som sitter i är kapabel till MYCKET. Det finns en hammerspännare längst bak som du spänner fjädern med och därmed kan totalt maxa den utan starkare fjäder. Så ut med den bluffskiten för 300kr ochin med orgiginal och maxa fjäderspännaren, det är mitt tips till dig!
meeChristian skrev:Har nu lyckats byta men nu funkar den inte allsLaddar men får ingen luft. Någon ide om vad jag lyckats göra nu med bössan?
Silwer skrev:Släng skiten
Pryltokig skrev:Silwer skrev:Släng skiten
Är vi tillbaka i den sandlådan igen..
acer skrev:är väl bara att bannlysa och kasta ut de folk från forumet som förstör trådar mer än hjälper de som behöver hjälp med sina bössor , detta har gått för långt för länge sedan
acer skrev:där är det bättre att informera att det inte är så smart och straffbart ...
acer skrev:är väl bara att bannlysa och kasta ut de folk från forumet som förstör trådar mer än hjälper de som behöver hjälp med sina bössor , detta har gått för långt för länge sedan
acer skrev:där är det bättre att informera att det inte är så smart och straffbart , många är ovetande och man behöver inte hjälpa sådana med mer tipps om än vad som är lagligt att göra med sin bössa
Colaburken skrev:acer skrev:där är det bättre att informera att det inte är så smart och straffbart , många är ovetande och man behöver inte hjälpa sådana med mer tipps om än vad som är lagligt att göra med sin bössa
Du vet att vi har en lag i sverige som säjer att det är din rätighet att kunna sveriges rikes lagar så vi ska ej behöva informera dom o för det andra så har vi forum regler ochså som alla borde läsa men den tråden har 995 visningar o jag har för mig att detta forum har 11074 medlemar det betyder att typ endast 10% har läst den det är väldigt få
Colaburken skrev:Du vet att vi har en lag i sverige som säjer att det är din rätighet att kunna sveriges rikes lagar så vi ska ej behöva informera dom o för det andra så har vi forum regler ochså som alla borde läsa men den tråden har 995 visningar o jag har för mig att detta forum har 11074 medlemar det betyder att typ endast 10% har läst den det är väldigt få
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster