Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
densvenske skrev:Mig blir ni inte av med!
päran skrev:Rolig dag med lite tävling
börne skrev:päran skrev:Rolig dag med lite tävling
Ja det var en riktig kanondag, avslappnat & bara sjukt jävla skoj plinking, ingen jäkla press av att behöva prestera osv som allt gått ut på senaste tiden, både vad gäller skyttet & inför Scandi, idag var det bara så där sjukt avslappnat skoj som jag minns det från början![]()
Synd vi bara filmade paketöppningen & la upp dom, tävlingen hade varit riktigt skoj att se då alla psykningar hade varit skoj att höra då man "stängde" av öronen när Bati höll på
densvenske skrev:Mig blir ni inte av med! Hälsar fest prissen densvenske!![]()
densvenske skrev:men vad blev det för 1 2 och trea? Det verkade vara en match utan make!. ;-)
börne skrev:densvenske skrev:men vad blev det för 1 2 och trea? Det verkade vara en match utan make!. ;-)
1:a päran.
2:a börne.
3:a Batistuta.
Det står i texten i bildinlägget på förra sidan, men du är väl inte nykter nu![]()
börne skrev:Menar du avgiften för medlemskap ska den betalas in till Bankgiro: 5472-6062
Vid betalning via Internetbank:
Ange personnummer i meddelandefältet vid betalning, och komplettera med uppgifterna enligt talongen via e-post till roger.pettersson1@gmail.com
Det du ska skicka till Roger är Personnr samt för-och efternamn.
Har du inte internetbank så får man väl gå till banken eller nåt, har haft internetbank så länge så jag vet inte ens hur man går till väga utan om man ska betala räkningar![]()
Jag ska dit, snackade med AT44? tidigare & han jobbar tyvärr förmiddag så han kan inte. Vilka andra vet jag inte, kul om du får med din polare också![]()
Jag kommer va där vanligt tid, 10:30 typ.
börne skrev:
Jag kommer va där vanligt tid, 10:30 typ.
janned skrev:tar med automålen
sigge63 skrev:Hej jag kommer!!![]()
börne skrev:sigge63 skrev:Hej jag kommer!!![]()
Batistuta skrev:börne skrev:sigge63 skrev:Hej jag kommer!!![]()
Skulle väl tänkas att jag dyker upp som vanligt också
Nitro skrev:Inte jag då jag ska mura imorn
börne skrev:Nitro skrev:Inte jag då jag ska mura imorn
Det kan du ju göra på söndag![]()
Larzzon skrev:Jag kommer inte, tyvärr...
börne skrev:Larzzon skrev:Jag kommer inte, tyvärr...
Om två veckor kör vi en liten klubbtävling, du får passa på då.
Kommer lite bilder senare ikväll/natt när jag är hemma.
börne skrev:Är väl FT vi sysslar med & dom reglerna kan vi ju... Eller vad tänkte du på
densvenske skrev:börne skrev:Är väl FT vi sysslar med & dom reglerna kan vi ju... Eller vad tänkte du på
Den helgen ska jag allt klå er nu när börne och Roger lärt mig ft sittande!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster