Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Puttemjuk skrev:Colaburken skrev:Du vet att vi har en lag i sverige som säjer att det är din rätighet att kunna sveriges rikes lagar så vi ska ej behöva informera dom o för det andra så har vi forum regler ochså som alla borde läsa men den tråden har 995 visningar o jag har för mig att detta forum har 11074 medlemar det betyder att typ endast 10% har läst den det är väldigt få
För att få rätsida på detta (no pun intended), det jag tror du är ute efter är att som svensk medborgare är du skyldig att kunna de lagar som gäller i Sverige.
Skickat från min SHIELD Tablet via Tapatalk
Sir Ville skrev:En fråga bara, såhär "Kompisar" emellan : Om jag inte är (eller nånsin avser o bli) en Svensk medborgare då ? Gäller det mig ??
Silwer skrev:Ej för norrmän dock
Harbard skrev:Sir Ville, för oss Finnar så gäller det inte Svenska lagen, vi kör på Finska statens lagar endå![]()
Dcp, får du ihop att?
Harbard skrev:Sir Ville, för oss Finnar så gäller det inte Svenska lagen, vi kör på Finska statens lagar endå![]()
Dcp, får du ihop att?
dcp416 skrev:Harbard skrev:Sir Ville, för oss Finnar så gäller det inte Svenska lagen, vi kör på Finska statens lagar endå![]()
Dcp, får du ihop att?
det jag fått ihop är att ännu en nyreggad medlem får känna den sanna essensen av alla paragrafryttare och hatsanhatares vrede här på forumet,,
händer lite väl ofta nu tycker jag,![]()
min första tråd var oxå en trimmnings tråd,, men inte blev det sånt liv som det blir nuförtiden
Harbard skrev:Oj menade inte att skriva ditt namn dcp, jag trodde du skapade tråden :D Menar givetvis: meeChristian till " får du ihop att " :D
Sir Ville skrev:dcp416 skrev:Harbard skrev:
Lika bra att viga in nytt folk i den sanna andan per direkten.
Harbard skrev:Välkommen till vilket svenskt forum som helst. Alltid mö tjabb i de svenska forumenSkönt att du får den fixad i alla fall.
Harbard skrev:Välkommen till vilket svenskt forum som helst. Alltid mö tjabb i de svenska forumenSkönt att du får den fixad i alla fall.
Bullpup 96 skrev:Harbard skrev:Välkommen till vilket svenskt forum som helst. Alltid mö tjabb i de svenska forumenSkönt att du får den fixad i alla fall.
Det har jag också märkt, går man till typ airgunnation så är där inget skitsnack
Leopold skrev:Bullpup 96 skrev:Harbard skrev:Välkommen till vilket svenskt forum som helst. Alltid mö tjabb i de svenska forumenSkönt att du får den fixad i alla fall.
Det har jag också märkt, går man till typ airgunnation så är där inget skitsnack
Kan bara uttala mig om vad som gäller på vårt forum enligt vår policy, jag avstår från att kommentera hur andra forum valt att driva sin verksamhet. Här hos oss kan det uppenbarligen förekomma både ris och ros för diverse produkter och tillverkare, en del får mer av det ena och en del mer av det andra. Vill man enbart se "ros" för sina älsklingsprodukter så kan man kanske bli litet trött på att en del berättar om negativa erfarenheter men man måste förstå att folk har olika erfarenheter av prylar, olika referensramar, olika förväntningar på vad man kan begära.
Det vi alla kan göra är att försöka undertrycka grundlöst svartmålande av produkter/tillverkare och uppmuntra konstruktiva synpunkter som baseras i verkliga erfarenheter och fakta. Detta är något alla kan tänka på när man väljer att kommentera inlägg, att försöka bidra till en konstruktiv diskussion av det som intresserar folk och i synnerhet när det gäller nya medlemmar på forumet som trevar efter en väg framåt i intresset.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster