Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:[quote="Leopold"Men att det inte återställs när du ångrar skott är inte riktigt bra.
janned skrev:Två nya automål klara...![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
...så nu har vi fem stycken attpå !!
No strings attached![]()
Syns på lördag boys !!
Leopold skrev:Men att det inte återställs när du ångrar skott är inte riktigt bra.
börne skrev:Leopold skrev:Men att det inte återställs när du ångrar skott är inte riktigt bra.
Fick detta bekräftat av Kapten nyss & densvenske hade tydligen redan fått svar av honom. Men kan ju vara bra att skriva det här så folk ser om dom undrar.
Kaptens ord... Har du dragit första steget, så återgår det inte...
janned skrev:Två nya automål klara...
gubbe skrev:janned skrev:Två nya automål klara...
Är det din konstruktion fortfarande som gäller janned?
Batistuta skrev:Härlig dag med skytte och skitsnack som vanligt. Tack för bilderna börne, men du måste bättra på ditt historiaberättande5 minuters förberedelse för en slutpoäng som du glömmer
![]()
Jag och Larzzon höll ut längst, tyvärr kan jag inte visa den utlovade perfekta 10 meters tavlan. Fasiken vad ojämnt jag sköt idag. 4 perfekta skott och sen skit.
Batistuta skrev:5 minuters förberedelse för en slutpoäng som du glömmer![]()
Nitro skrev:Nånting sånt här hade kanske inte varit fel att ha i klubbstugan.
Kunde man fått kommunen att sponsra med hälften så skulle det inte vara omöjligt.
börne skrev:Nitro skrev:Nånting sånt här hade kanske inte varit fel att ha i klubbstugan.
Kunde man fått kommunen att sponsra med hälften så skulle det inte vara omöjligt.
![]()
Ska vi köpa en kompressor nu?? Mer än jag visste, känns ju som en rätt stor kostnad.
Nitro skrev:börne skrev:Nitro skrev:Nånting sånt här hade kanske inte varit fel att ha i klubbstugan.
![]()
Ska vi köpa en kompressor nu?? Mer än jag visste, känns ju som en rätt stor kostnad.
Tja fråga Batti!
Batistuta skrev:Man måste tänka stort/framtid
börne skrev:Batistuta skrev:Man måste tänka stort/framtid
Visst.... bara inget jag hört ett ord om
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster