Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
mercxs skrev: Har du några styrkedåd att dela med dig av? ☺
Avalonblower skrev:precis som Skogshuggaren som hängde här tidigare.
dano_swe skrev:Fegade lite tyvärr lite och klippte bara bort ett varv på avtryckarfjädern, jag tror grupperna kan bli något tajtare med lättare avtryck.
dano_swe skrev:Nog om gubbe!![]()
Fick hem Gmac-breechen med längre probe samt pipband i svart mässing idag. Tyckte originalpipbandet i plast kändes råkasst, så det var skönt att få väck det. Dock var hålet i det nya pipbandet aningens för litet, så det fick bli lite Molybdendisulfidfett och hammare för att få dit sprinten när allt skulle monteras.
För att följa länken så måste du registera dig.
Värmde upp med några skott, Bugbuster-kikare monterad, och fick sedan till en hyfsad femskottsgrupp (cc 19 mm) på 14 meter med halvbra stöd och sju pumptag. Använde JSBs lätta kula. Fegade lite tyvärr lite och klippte bara
gubbe skrev:Om jag får din adress så kan jag skicka en fjäder som du kan prova.
PALLE_H skrev:Har du provat att fästa stocken eller handtaget med skruvar? Gör grymm skillnad! Både vid pumpning och precision.
antep skrev:Ny här! Jag står för tillfället och velar mellan denna eller en 1377c. Siktar in mig på att tavelplinka just nu så får vi se vart det leder, jag vill helst inte starta med dunder och brak om det visar sig att skytte inte är för mig.
Verkar som en bra nybörjarpistol, borde jag köra på denna eller en 1377c? Med caboms rea känns det ju som ett bra tillfälle för en sån här, men undrar om 1377c är en bättre pistol för några hundringar till :/
lemanfan skrev:Fanken!
Ville pilla lite bössa så jag tänkte korta av fjädern till avtryckaren.. men jag kortade lite för mycket, så nu kan jag inte få hanen att stanna i spänt läge.![]()
Vet nån var man kan köpa billigaste 2-stegs-avtryckarn till denna fantastiska lilla leksak?
Patrik skrev:Kan du inte spänna ut den en bit
Patrik skrev:Kan du inte spänna ut den en bit
dano_swe skrev:Fick till en bättre femskottsgrupp idag, avstånd 14 meter med stöd och sju pump. Ska bli kul att se om lättare fjäder till avtryckaren kan göra det ännu bättre.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster