Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Robbix skrev:Kan man haka på då och ta med sig ansökan om medlemskap eller måste man ansöka först?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
sfe skrev:Skall man ha med sig något till skyttekortskursen? Papper, penna, bössa, utomhuskläder,......??
Robbix skrev:Suget finns där sen får vi se när man e tillräckligt duglig för att bjuda motstånd. :D
Robbix skrev:Tack för en trevlig kväll allihopa! Riktigt kul å vara bland folk som gillar att prata mil dots och diaboler lika mycket som jag.
gubbe skrev:Är det så väl att vi har ett nytt gäng tävlingssugna FT skyttar i Göteborg nu?
Patrik skrev:gubbe skrev:Är det så väl att vi har ett nytt gäng tävlingssugna FT skyttar i Göteborg nu?
Det kommer med all säkerhet dyka upp ett glatt gäng från Örgryte på Onsalas Vårtävling
börne skrev:Patrik skrev:gubbe skrev:Är det så väl att vi har ett nytt gäng tävlingssugna FT skyttar i Göteborg nu?
Det kommer med all säkerhet dyka upp ett glatt gäng från Örgryte på Onsalas Vårtävling
Inte glömma Mörrum då vi brukar vara först ut.
Vi kör till Göteborg & tävlar så avståndet kan man inte gnälla över
dano_swe skrev:Kul att höra att det blev av att och att det gick bra!
dano_swe skrev:Vi är 17 medlemmar i FT-sektionen nu. Snart 18. Helt otroligt vad vi har växt på så kort tid och naturligtvis känns det fantastiskt roligt!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster