Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
bjerka skrev:Ja jag la ju ut en mätning från 220bar till 150bar 55skott eller vad det nu blev, menar du att jag ska skjuta fler sånna och mäta ?
Bullpup 96 skrev:Känns lite som om du behöver "branch out" och fråga på andra forum, engelska forum har till exempel många bra medlemmar som säket kan hjälpa dig
bjerka skrev:Ok, då har jag testat lite igen. Denna gången blev resultatet en smula förvånande
För att följa länken så måste du registera dig.
Silwer skrev:nej nej han måste brancha out nu.
gubbe skrev:bjerka skrev:Ok, då har jag testat lite igen. Denna gången blev resultatet en smula förvånande
För att följa länken så måste du registera dig.
Jag går tillbaka till den här tavlan. Visst skrev du att du fyllde upp bössan till 220 bar före varje serie? Dvs du sköt 7-8 skott på en prick fyllde upp bössan och sköt 7-8 skott på nästa prick. Är det rätt uppfattat?
Om du skjuter en ny likadan tavla utan att fylla på, blir det någon skillnad?
Vad har du för stöd när du skjuter?
Vad har du för kikare på bössan?
Kapten Kamin skrev: Skjutsträngen o kronografen förklarar inte det där..
Kapten Kamin skrev:Med den träffbilder på 10 meter så säger jag att nåt är trasigt eller sitter löst..
gubbe skrev:Kapten Kamin skrev: Skjutsträngen o kronografen förklarar inte det där..
Nej inte om han började på 220 bar, vilket jag tror han gjorde.
Silwer skrev:Grejorna du visar är väl troligen original hammarkitet med justering mm, du har väl det sk. Japankitet monterat.
Det kan ju tex trassla vid låg effekt.
bjerka skrev:Nu har jag skjutit igen från 220bar till 150bar. 5st magasin.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster