Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:Det enda jag kan tänka mig är att dom är lättare, vilket gynnar klenare Co2-pistoler..
EDIT...Fast den gröna burken va ju lika lätta..
PALLE_H skrev:Jo men de marknadsför den som en prisvärd tränings kula, så det är ingen match kula vi snackar om.
" CO 2 Target is a proven training pellet with good price/performance ratio"
Kapten Kamin skrev:PALLE_H skrev:Jo men de marknadsför den som en prisvärd tränings kula, så det är ingen match kula vi snackar om.
" CO 2 Target is a proven training pellet with good price/performance ratio"
Håller med.
Det låter som en gimmick! Dom har hittat en marknad dom vill sälja en dyrare kula till. Co2-pistolskyttar.
fspjuth skrev:Jag har skjutit en burk RWS CO2. Den stora skillnaden jag hade mot andra billigare kulor var att inga trillade igenom Umarex 8 skotts trumman. Det händer alltid ett par gånger per 100 skott med billigare ammo. Den grupperade fint för att vara skjuten med CO2 pistol.
Priset har jag inte reagerat på iom att jag normalt skjuter AA FT och JSB Premium i Steyrn.
Men nu när jag tittar på vad RWS Club kostar så börjar man ju fundera. Billig att plinka med iaf.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] och 7 gäster