Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
densvenske skrev:Ska fundera på detta Skåne är ju inte allt för långt! ;-)
börne skrev:Jag kommer![]()
Edit: Sängplats bokad på loftet, gäller att vara ute i tid till denna eminenta tillställning
Batistuta skrev: Finns det ström där till min maskin![]()
Nitro skrev:Det ser lovande ut![]()
Listan lär ju utökas innan det här går av stapeln.
Det kommer garanterat bli en höjdpunkt i sommar, med utmaningar även för de bästa
Nitro skrev:Det ser lovande ut![]()
Listan lär ju utökas innan det här går av stapeln.
Nitro skrev:Nä krut är inte välkommet, men jag har ett gäng bössor över annars, bla. en Julakines![]()
Nä där finns vettigare bössor också, men du har god tid på dig att hinna fixa en bössa.
Jo vi ser fram emot sommaren allihop och vad den har att erbjuda
bjosse skrev: Ser dock helst att jag inte behöver pulsa en lång sträcka för att kinesa, så om någon vänlig själ kan tänka sig att låta mig få tak över huvudet nearby så underlättar det förstås.
atte69 skrev:skrev just in det i kalendern men vill inte säga nått än hade vart kul o se hur alla "ni"på forat ser ut o låter .
får se med barnen ..just nu e de dom som upptar det mesta av ledig tid i en jobbig bodelning med hus .sommarhus. företag mm obs alla bössorna ej inräknade...(enskilld egendom) kan ju inte va så svårt o hitta till tollarp ..där finns ju en betongpålfabrik dit hittar jag ......75%att ja blir där
Nitro skrev:bjosse skrev: Ser dock helst att jag inte behöver pulsa en lång sträcka för att kinesa, så om någon vänlig själ kan tänka sig att låta mig få tak över huvudet nearby så underlättar det förstås.
Där finns nog plats på loftet till dig också![]()
Jo vi får hoppas att stjärnorna står rätt, du är varmt välkommen Bjosse
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst