Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
öberg skrev:Ska bli så jävla spännande när min licens kommer på hmhmhm hmhmhm så jag får prova och skjuta riktig power![]()
Åsa-Nisse skrev:öberg skrev:Ska bli så jävla spännande när min licens kommer på hmhmhm hmhmhm så jag får prova och skjuta riktig power![]()
Aha..., en Hatsan 125 .25!!
// Åsa-Nisse.
nicke012 skrev:Snarare webley patriot eller hw80 !
Jonas skrev:Jag tror lasse har skrivet några den senaste veckan fjäskar ni så får ni nog reda på trevliga bössor som ska köpas.
För att fjäska med lasse så köp kakor lite öl å någon tårta å säg till honom hur bra han skjuter.
G0LI4T skrev:
Min BSA Superstar 5,6 är ju iofs en riktig utmaning att panga med.
Den har nog liknande egenskaper som din Supersport.
Totalt oförlåtande, men när man väl lärt sig hur den ska behandlas så är den skitkul att skjuta med.
Lätt på handen, och lite tryck mot axeln, sen är det bara att smeka av skottet.
Avtrycket är riktigt bra på den. Ovanligt bra måste jag nog säga.
Golle
Jonas skrev:Jag tror lasse har skrivet några den senaste veckan fjäskar ni så får ni nog reda på trevliga bössor som ska köpas.
För att fjäska med lasse så köp kakor lite öl å någon tårta å säg till honom hur bra han skjuter.
ogster skrev:Dock så gillar jag att få mina licenser snabbt så jag tog dom via falun,
har hört att om man lämnar in ett intyg från onsala så är väntetiden 7-11månader
G0LI4T skrev:He he ... jag vet me....
Jag blir bra sugen på att damma av gamla Eclipsen nu när ni alla talar .25
Man kanske skulle ta å se över gammelbössan ialla fall.
Om inte annat för att lära sig skjuta igen
Min BSA Superstar 5,6 är ju iofs en riktig utmaning att panga med.
Den har nog liknande egenskaper som din Supersport.
Totalt oförlåtande, men när man väl lärt sig hur den ska behandlas så är den skitkul att skjuta med.
Lätt på handen, och lite tryck mot axeln, sen är det bara att smeka av skottet.
Avtrycket är riktigt bra på den. Ovanligt bra måste jag nog säga.
Golle
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster