Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Daniel O skrev:Det enda irritationsmomentet är Öberg, men man får försöka stå ut![]()
.
(Där rök min födelsedagspresent i Falun...)
Daniel O skrev::smt050 Jag är en hund, du kommer bli kompenserad i Falun .
Förlåt ITPiraten!
ITPiraten skrev:Jodå, nu får luftvapen.info tummen upp. Jag har varit/är medlem i många forum och detta är bland dom mest hjälpfulla jag varit med om.
ITPiraten skrev:I normala fall hade många redan skrivit en massa skrot och förlöjligat någon som helt klart inte riktigt än "inne" på området luftvapen. Tvärt om vad jag först trodde så är alla riktigt hjälpsamma och trevliga. Jag ger stående ovationer för kvalitén på forumet.
ITPiraten skrev:För att inte hamna helt offtopic, eftersom jag skriver i Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder) avdelningen så måste jag säga att om det inte hade varit för era poster så hade jag inte haft en aning om vad jag skulle köpa eller välja härnäst. Jag har, som ni kanske vet, haft lite otur i mina val, men jag hoppas att mina korta reviews har hjälpt någon att undvika faran med att inte veta om vad dom köper.
Jag skulle gärna läsa lite mer reviews på era luftvapen. Skriv en snutt om vad ni tycker är bra eller dåligt med era vapen. Om ni är "moddare" som gillar att modifiera vapen för att passa/fungera bättre så får ni gärna lämna lite tips.
ITPiraten skrev:Eftersom jag är lite av en nybörjare på detta forum så har jag säkert missat en massa roliga och lärorika saker, så jag kommer att spendera mycket tid med att läsa gamla inlägg dom närmaste dagarna. Så om ni skrivit en review på era vapen så behöver ni inte göra det igen... =)
Än en gång, tack för att ni hjälper en fjäderskjutare med att hitta rätt.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Grönberg och 5 gäster