Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
robban75 skrev:Har ju stoppat i mitt 16J kit i 98an. Men den har smått börjat twanga med Jsb Exact. Har provat Rs efteråt men ingen förändring.
Dessutom ligger den på nästan 18J från mynningen.
Har inga brickor i.
Någon sommar nåt tips? Hur mycket minskar hastigheten om man låter den va uppspänd över natt?
robban75 skrev:Ingen vikt. Kör bakguide tophat
Hur fick du ner din hastighet?
robban75 skrev:Hmm...Har inte sett nåt sånt. Har du nån bild?
Har däremot samma med att guiderna från kittet krockar så jag fick använda en kortare guide jag hade
Larzzon skrev:Vikten är ca 5mm tjock och väger några gram. Verkar vara unik för bössor i 10J utförande.
robban75 skrev:Hur fick du bort denna?
Frank69 skrev:Larzzon skrev:Vikten är ca 5mm tjock och väger några gram. Verkar vara unik för bössor i 10J utförande.
Det var samma i min 7,5J Match från Tyskland... inget jag funderade så mycket på då jag kör med V-Mach glide pistong.
Larzzon skrev:Frank69 skrev:Larzzon skrev:Vikten är ca 5mm tjock och väger några gram. Verkar vara unik för bössor i 10J utförande.
Det var samma i min 7,5J Match från Tyskland... inget jag funderade så mycket på då jag kör med V-Mach glide pistong.
Intressant, funderade ett tag på om detta var skillnaden mellan en 7,5J och en 10J, vilket det inte är då.
Frank69 skrev:Larzzon skrev:Frank69 skrev:Larzzon skrev:Vikten är ca 5mm tjock och väger några gram. Verkar vara unik för bössor i 10J utförande.
Intressant, funderade ett tag på om detta var skillnaden mellan en 7,5J och en 10J, vilket det inte är då.
Ok, ja det var ju kul att det kom fram!![]()
Tror dock den setup som Weihrauch har gör att de känns så bra direkt ur lådan...
robban75 skrev:Så du menar att det ser ut såhär,
För att följa länken så måste du registera dig.
Vad menar du med shimset?
brickorna? sleeven?
robban75 skrev:ok. tack. ska kolla på det ikväll.
Frank69 skrev:robban75 skrev:ok. tack. ska kolla på det ikväll.
Glöm inte att ta bilder...![]()
Är ju värdefullt för andra som funderar på att införskaffa ett sådant vapen...
robban75 skrev:...
Har däremot samma med att guiderna från kittet krockar så jag fick använda en kortare guide jag hade
robban75 skrev:Har nu delat på allt.
Hittade en plastbricka o en bricka i metall sen tidigare tuning..
Men jag hade tydligen 2 vikter. En på 5 mm o en på 3 mm
Ska den på 3 va kvar?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster