Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
skjutglad skrev:Toppen Frank. Ta med dom.
Då kan vi sätta upp tolv mål när vi har arbetsdagarna.
Parabola2 skrev:Hej.
Det har varit lite dålig information ang skyttekortet som vi prata om på senaste mötet i Tåstarp och nu är vi lite sena på det.
Det blir blir ingen examination i Tåstarp utan i Kvidinge den 6 april. Det är som sagt tajt om tid och blir svårt att få ihop en studie cirkel inför detta så bästa sättet är att plugga hemma och åka till Kvidinge för examination.
Här finns utbildningsmaterial
Gevär: För att följa länken så måste du registera dig.
Grund utbildning: För att följa länken så måste du registera dig.
Examinationen är kl. 18.30 den 6 april i Kvidinge luftvapenhall.
Kom i tid! Och ta med penna.
Här är länk till inbjudan där du hittar mer info och adress.
För att följa länken så måste du registera dig.
Anmäla ska ske senast den 2e april till examinatorn Lennart Albinsson på lennart.albinsson@lealb.com
Mer om detta i inbjudan.
Som sagt är detta i senaste laget och vi ber om ursäkt för detta!
Mvh
Robin
Milner skrev:Städdag 1 - Lördagen den 2 april mellan 09.30 och 12.30.
Vi skall bl.a röja upp till 100-m målen, rensa vid 50 m-vallen samt snygga till här och var.
Ta med grensax eller lövräfsa(stål). Föreningen bjuder på korv och dricka efter avslutat jobb. Meddela om du ställer upp! // Styrelsen
Parabola2 skrev:Fick detta mejlet precis.
Frank69 skrev:Tror jögge har hans nummer...
Parabola2 skrev:Fick detta mailet precis.
" Ny plats för Examinationen den 6 april.
Då jag fick besked här i helgen att luftgevärshallen i Kvidinge blivit dubbelbokad, måste onsdagens examination flyttas till luftgevärshallen i Össjö.
Examination 6 april kl. 18.00
Össjö Luftgevärshall
Össjö Byaväg 155
266 91 Munka-Ljungby
Vägbeskrivning: http://www.hitta.se/kartan?s=e16ae778
Sprid detta till berörda!
Med vänlig hälsning
Skånes Skyttesportförbund
Lennart Albinsson
0431-431313"
Christian2014 skrev:Trevlig sammanslutning igår! Bra examinator. FWB PCP:n var underbar att skjuta med. Mycket lätt att träffa med. 10.1 average på en 5 skotts serie (2 minuter) får man vara nöjd med.
Frank69 skrev:Christian2014 skrev:Trevlig sammanslutning igår! Bra examinator. FWB PCP:n var underbar att skjuta med. Mycket lätt att träffa med. 10.1 average på en 5 skotts serie (2 minuter) får man vara nöjd med.
Gööt att du fick den delen avklarat!
Christian2014 skrev:Nu skall jag avsluta min frukost, sedan blir det att införskaffa lite proviant. Därefter så styr jag kosan mot ett lokalt beläget fiskevatten
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster