Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:Tänkte slänga upp ett tält. Och knuffa in kidzen i klubbhuset om det funkar.
janned skrev:Kapten Kamin skrev:Tänkte slänga upp ett tält. Och knuffa in kidzen i klubbhuset om det funkar.
Du får nog plats du också om du vill, i stugan
skytten68 skrev:Kan någon kolla om jag är anmäld?
Vet inte om jag anmäld eller bara skrivit att jag är det.
dano_swe skrev:Finns det någon lokal blaska man kan kontakta för eventuellt reportage?
Leopold skrev:Viktigt med exponering dock, fundera på vilka som kan kontaktas!
mile skrev:Är det inte underbart!
börne skrev:dano_swe skrev:Finns det någon lokal blaska man kan kontakta för eventuellt reportage?
Blekinge Läns Tidning & Vapentidningen har varit hos oss nån gång, blev dock rätt sur på BLT senast då dom använde en av mina bilder fast reportern stod som fotograf, jag krävde en ursäkt men fick inte ens svar från tidningen så jag vill inte ha med dom att göra. Är dom på plats så kommer jag inte bry mig, men jag låter dom aldrig använda mina bilder igen så att säga
Lasse skrev:Det verkar som att jag inte kommer ner till "vårlaxen" då mitt sikte inte fungerar enligt önskemål och spec.![]()
Kommer sicka det i dagarna till sevice och blir då utan sikte i 2 - 3 veckor
Våran egna hemmatävling ligger också i farozonen (8/5)
Deichenpoff skrev:börne skrev:dano_swe skrev:Finns det någon lokal blaska man kan kontakta för eventuellt reportage?
Blekinge Läns Tidning & Vapentidningen har varit hos oss nån gång, blev dock rätt sur på BLT senast då dom använde en av mina bilder fast reportern stod som fotograf, jag krävde en ursäkt men fick inte ens svar från tidningen så jag vill inte ha med dom att göra. Är dom på plats så kommer jag inte bry mig, men jag låter dom aldrig använda mina bilder igen så att säga
har hänt mig också, ölandsbladet eller nåt norpade en av mina bilder från usa och skrev annat namn.
Lasse skrev:Det verkar som att jag inte kommer ner till "vårlaxen"
gubbe skrev:Lasse skrev:Det verkar som att jag inte kommer ner till "vårlaxen"
Du får åka ändå. Vi skulle sakna ditt humörhöjande sätt.
börne skrev:MSG har precis skaffat Swish så det går även bra att betala startavgifen med det om man önskar.
Swish numret är 1234196804.
Glöm inte att anmäla er... Sista anmälningsdag är den 17 April, alltså nu på söndag. Går så klart bra att anmäla sig på plats men vi ser helst att man gör det innan för att förenkla för oss som håller i tävlingen
Lasse skrev:Det har löst sig
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst