Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
lövblåsen skrev:Nu får man med en separat manual till bara avtryckaren för att ställa in den
lövblåsen skrev:... kan tala om i PM ang. strypningen på version 2så man inte retar någon här
derkaderb skrev:Nyfiken på ditt stockbygge så du får gärna dela med dig av det här så man kanske kan få lite inspiration!
lövblåsen skrev:Lite OT men fick nu imorse en actionkamera(motsvarade gopro) av min chef, så ska fixa ett fäste till mitt kikarsikte och filma genom de, hittar inget vettigt på nätet.
lövblåsen skrev:Hurricane köpte jag min från (viktigt att den heter Zoraki HP 01-2), ja jag har sett den stocken med men har lite idéer om ett stock bygge som ska va nätt och smidigt, snabb fäste osvkan tala om i PM ang. strypningen på version 2
så man inte retar någon här
soul skrev:Är trycket fortfarande så att om man ångrar sig å släpper avtryckaren precis innan den skulle ha avfyrat så behöver man bara titta på avtryckaren nästa gång man lyfter pistolen för att det ska smälla?
nils_flowers skrev:Tack för tippset om ver 2. Skulle precis skicka efter en hp01.
Nu lär man kolla så att det är en ver 2 dom skickar.
/Niklas
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster