Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:La in detta på hemsidan också... tar bort det på söndag kväll.
Ses imorrn, jag tar med bössan fall i fall man hinner med nåt skott, annars blir det ju inget skjutet förrän på tävlingsdagen![]()
Eller så får man pallra sig dit på tisdag om man orkar efter jobbet, man är inte sugen på att köra 10 mil extra en arbetsdag.
börne skrev:Bra... ju fler vi är ju smidigare är det så man inte är helt död sen på tävlingsdagen.
Nitro skrev:18-19:00 snåret.
börne skrev: Vi har båda två tagit ledigt hela dagen bara för att vi ska kunna ha en chans att hinna med.
börne skrev:Vi tar tacksamt emot all hjälp vi kan få att få in grejorna efter tävlingen om det funkar.
Nitro skrev:börne skrev:Vi tar tacksamt emot all hjälp vi kan få att få in grejorna efter tävlingen om det funkar.
Såklart hjälper vi till med det
Batistuta skrev:Idag var jag på banan i 2 timmar och sköt in bössan. Det gick förvånansvärt bra eftersom mitt förarbete i Chairgun blev kanon.
Nitro skrev:Batistuta skrev:Idag var jag på banan i 2 timmar och sköt in bössan. Det gick förvånansvärt bra eftersom mitt förarbete i Chairgun blev kanon.
Skoj för dig att du lyckats. Säkert inte blåst nått i Mörrum.
Försöker själv skjuta in siktet, men blivit tvungen att vänta pga. kraftig vind. Börjar dock dra ihop sig inför Mörrum så jag försökte idag. Nja en liten bit på väg. På 40m drog skotten 5-7 cm i sidled och på 50m så siktade jag i ena tavelkanten och skotten tog i andra. Vindvimplar till hjälp för att visa ungefär hur mkt det blåste, men.......jaja
börne skrev:Men även höjden påverkas ju av vinden... Vid flera tillfällen nu senaste tiden har vi märkt av att det tar lågt då det varit nån knappt märkbar skum vind som tryckt ner diabolen, trodde det var bössan men alla märkte det. I lördags passade jag på att skjut lite innan vi drog igång arbetet medan det var vindstilla & det satt perfekt i höjd.
Batistuta skrev:Men hur bra inskjuten brukar jag vara inför tävlingar
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster