Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Jo det är väl lämpligt att köra sin huvudklass första rundan, det tänker iaf jag göra. Andra rundan blir med kinesen för min del.
mogwai skrev:Anmäld, debutant 10J fjäder.
Är nog dags att skaffa licens snart...
börne skrev:Va fan!!!! Ska det regna, har ju varit sommar hela jävla arbetsveckan där man står i sitt hörn utan att ens se solen
dano_swe skrev:börne skrev:Va fan!!!! Ska det regna, har ju varit sommar hela jävla arbetsveckan där man står i sitt hörn utan att ens se solen
Visst är det typiskt ... Men det är ju en prognos som sagt. Jag vill komma oavsett, måste bara hitta någon med bil som vill det samma.
börne skrev:Blev till att lackförsegla MPR:en med Meguiars Paint Protect
dano_swe skrev:börne skrev:Blev till att lackförsegla MPR:en med Meguiars Paint Protect
Stocken bara antar jag?
Leopold skrev:Jag fortsätter med att dansa min soldans
Kapten Kamin skrev:Jag och Mr T ska ner till Tobbe och storhandla på lördag. Finns det chans att få nyttja nån del av banan på lördag em? Tänkte ev skjuta in en FWB 300S till fjäderklassen. .
börne skrev:dano_swe skrev:börne skrev:Blev till att lackförsegla MPR:en med Meguiars Paint Protect
Stocken bara antar jag?
Nä... systemet då den skyddas av ett lager som ju är tänkt att stå emot väder & vind på bilens lack. Man slipper kladdet med vapenolja. Men drar även över stocken då & då som väderskydd.
Har använt bilvax & lackförsegling sedan jag köpte MPR:en & det fungerar kanon.
dano_swe skrev:Aha, spännande!
TheFoes skrev:Tyvärr,
vi har inte kopplat upp något swish konto (inte jag iaf) men gamla riksdalerna går bra o betala med.
Kapten Kamin skrev:TheFoes skrev:Tyvärr,
vi har inte kopplat upp något swish konto (inte jag iaf) men gamla riksdalerna går bra o betala med.
What? ! Den försvann ju 1873!
TheFoes skrev:Kapten Kamin skrev:TheFoes skrev:Tyvärr,
What? ! Den försvann ju 1873!
Jag tänker betala med dessa jag kan bjuda dig också :P
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster