Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
päran skrev:Var ligger den , Stockholm ??
päran skrev:Lite kul info : om man har kyrkhult eller karlshamns sparbank så skänker dom 100kr till valfri förening inom kommunerna vid kundmöteMsg fick min . dessutom går en del av dessa bankers överskott till föreningslivet - tänk om storbankerna gjort så !!!
börne skrev:Nån som ska skjuta imorrn
janned skrev:Inte för mig...jag vilar mig i form för söndagen
Larzzon skrev:Jag tar med grillkol och tändvätska...
densvenske skrev:Hej skytte kompisar söker någon som skulle kunna låna ut eller hjälpa mig att skjuta igenom s200 i kronograf. Söker denna hjälp i Karlshamn eller kna! Mvh LP
Larzzon skrev:densvenske skrev:Hej skytte kompisar söker någon som skulle kunna låna ut eller hjälpa mig att skjuta igenom s200 i kronograf. Söker denna hjälp i Karlshamn eller kna! Mvh LP
Kan du vänta tills lördag så löser vi det..
densvenske skrev:Larzzon skrev:densvenske skrev:Hej skytte kompisar söker någon som skulle kunna låna ut eller hjälpa mig att skjuta igenom s200 i kronograf. Söker denna hjälp i Karlshamn eller kna! Mvh LP
Lördag är ju jag Emmaboda :-\ så tänkte om de var någon som hade tid innan.
Larzzon skrev:densvenske skrev:Larzzon skrev:densvenske skrev:Hej skytte kompisar söker någon som skulle kunna låna ut eller hjälpa mig att skjuta igenom s200 i kronograf. Söker denna hjälp i Karlshamn eller kna! Mvh LP
Är det akut så kan jag nog pipa ner med den senare i veckan..
Är inte körbar ikväll.
densvenske skrev:Larzzon skrev:densvenske skrev:Larzzon skrev:densvenske skrev:Hej skytte kompisar söker någon som skulle kunna låna ut eller hjälpa mig att skjuta igenom s200 i kronograf. Söker denna hjälp i Karlshamn eller kna! Mvh LP
Är det akut så kan jag nog pipa ner med den senare i veckan..
Är inte körbar ikväll.
Akut är de väl inte men är väl intressant då jag tror farten har ändrat sig!kan vänta så akut ät de inte.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 3 gäster