Då har PLVK haft första tävlingen för detta år!
Härligt, kallt, soligt, blåsigt, mysigt, skoj!
Termometern visade inga sommartemperaturer på morgonen....och inte senare på dagen heller!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Solen sken!
För att följa länken så måste du registera dig.Jag tog på mig en varm halsduk och gick ut och eldade vid 7.30.
Elden brann i sidled....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.TopShot och Agneta som övernattat med husbilen på Ceders Skyttecamping var först på plats!
Donna och Bitzi också!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Sedan anlände Slangen med hela sin familj, fru och tre döttrar + en dotters pojkvän!
Så kul då dom inte lyckades komma på hela förra sommaren!
För att följa länken så måste du registera dig.Dagen startade med inskjutningar av diverse bössor!
Slangen:
För att följa länken så måste du registera dig.TopShot:
För att följa länken så måste du registera dig.Erica:
För att följa länken så måste du registera dig.Stålis:
För att följa länken så måste du registera dig.Erik:
För att följa länken så måste du registera dig.Ida:
För att följa länken så måste du registera dig.Annika och Crowhunter:
För att följa länken så måste du registera dig.AnnaMaria:
För att följa länken så måste du registera dig.Efter inskjutning, tävlingsgenomgång och lite BoGunnar-gullande så blev det dags att gå första tävlingsrundan!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Slangen siktar å skjuter!
För att följa länken så måste du registera dig.Lilly hade med sig ett paraply men det behövdes inte idag!
För att följa länken så måste du registera dig.Leffe357!
För att följa länken så måste du registera dig.Familjen Crowhunter-AnnaMaria-Lilly på väg mot en skjutstation!
För att följa länken så måste du registera dig.TRÄFF!
För att följa länken så måste du registera dig.Annika fick hjälp av maken Slangen!
För att följa länken så måste du registera dig.Det är inte lätt att avståndsbedömma över ravinen.
Nu då det är avverkat är det ännu svårare och det märks mer att det blåser!
För att följa länken så måste du registera dig.Crowhunter!
För att följa länken så måste du registera dig.Vedman!
För att följa länken så måste du registera dig.Annika!
För att följa länken så måste du registera dig.Ida siktar med skjutkäppen!
För att följa länken så måste du registera dig.Diaboliskt trubbel!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Fast jag tror att det var någon slags doping av diabolerna för TopShot som tappade dem vann flera klasser...
TopShot skjuter med sina dopade kulor!
För att följa länken så måste du registera dig.Ida får hjälp med skyttet av pappa Slangen!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Erica!
För att följa länken så måste du registera dig.Stålis!
För att följa länken så måste du registera dig.Erik!
För att följa länken så måste du registera dig.AnnaMaria!
För att följa länken så måste du registera dig.Fru Vedman kom och hälsade på med BoGunnar!
Han gäspade stooooort....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Crowhunter, TopShot och AnnaMaria!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Gissa vem som ritat så fint på ett scorecard?
För att följa länken så måste du registera dig.Lilly så klart!!!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Härligt att vi äntligen är igång med tävlandet!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Hamburgare blev det till lunch!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Filtarna kom fram för det var kallt mellan varven!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag Vedman och TopShot gick klassen öppna riktmedel!
Riktigt kul och det gav mersmak!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag hamnade på bild då jag gick "Pistoljävel"-klassen med Vedman!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vedman och slangen diskuterade ved och sågning....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig....jag fotade en maskros under tiden!
För att följa länken så måste du registera dig.Den enda särskjutningen drabbade mig och TopShot i öppna riktmedel!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Jag förlorade med 39-42 men är supernöjd ändå!
För att följa länken så måste du registera dig.I slutet förkunnades alla resultat av AnnaMaria!
Vedman är nöjd med att ha lämnat över det arbetet till henne!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Trött Lilly i pappa Crowhunters famn!
För att följa länken så måste du registera dig.BoGunnar avslutar dagen med att kolla in lite....
För att följa länken så måste du registera dig.Sammanfattningsvis en fin dag!
Lite kall och blåsig men med trevligt skytte och surr!
Solen värmde mellan varven och då var det riktigt varmt!
Resultatlistan kommer om ett tag och tänk då på att:
Fler klasser ger fler segrare!