Der är bra att skjuta med, men... de är så j...a att pumpa så man kan inte pumpa och skjuta direkt efteråt. Man skakar för mycket och låter man de ligga någon dag så kommer bergis trycket att minska eller försvinna på någon patron. Jag har några (både ppk och revolver) och det är för att det är extremt vackra vapen som även går att skjuta med. Men mina hänger mest som prydnad på väggen. Men jag tänkte kompletera med några till. Funderar man på att skaffa någon så är det hög tid nu eftersom vissa modeller är numera förbjudna (licensbelagda) i flera länder. Tyskland, GB, och troligt vis kommer fler länder att följa med i detta. Problemet är att de är mycket lätta att bygga om till krutvapen det är därför de håller på att förbjudas (licens beläggas)
Jag har letat efter fyllkit men inte hittat och jag tycker jag skjuter för litet med dem för att låta någon tillverka ett sådant till mig.
Once a champ always a champ. Se livet som en han hund: Går det inte att äta eller sätta på, så pissa på det och gå vidare.