Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
dano_swe skrev:Bra recension! Den var kul att skjuta med i Laxå.
Kapten Kamin skrev:dano_swe skrev:Bra recension! Den var kul att skjuta med i Laxå.
Hur många skott och vilken spriding had du på din crosman-carbin?
Det kunde va kul att jämföra dessa mot varann.
PALLE_H skrev:Bra recension! Riktigt mycke pickadoll för pengarna, kan hålla med om färgen inte var optimal.
Balistas har många fina grejer till bra pris, men var du inte rädd för vad tullen skulle säga om de fick syn på vapnet??
Kapten Kamin skrev:PALLE_H skrev:Bra recension! Riktigt mycke pickadoll för pengarna, kan hålla med om färgen inte var optimal.
Balistas har många fina grejer till bra pris, men var du inte rädd för vad tullen skulle säga om de fick syn på vapnet??
Jag vet inte vad tullen skulle kunna invända emot. då den är licensfri?
Jag betonade speciellt i min beställning att den skulle levereras sub 10J enligt svensk lag.
PALLE_H skrev:Kapten Kamin skrev:PALLE_H skrev:Bra recension! Riktigt mycke pickadoll för pengarna, kan hålla med om färgen inte var optimal.
Jag betonade speciellt i min beställning att den skulle levereras sub 10J enligt svensk lag.
När jag pratade med dem sist så verkade de inte ta det här med våra 10j på så stort allvar.
De vill sälja och det är inte deras problem, men de ställde alltså ner den pistol innan leverans.
Kapten Kamin skrev:PALLE_H skrev:Kapten Kamin skrev:PALLE_H skrev:Bra recension! Riktigt mycke pickadoll för pengarna, kan hålla med om färgen inte var optimal.
När jag pratade med dem sist så verkade de inte ta det här med våra 10j på så stort allvar.
De vill sälja och det är inte deras problem, men de ställde alltså ner den pistol innan leverans.
Ja, den levererades i 10J.
Däremot så hade den stigit till drygt 11J när vi skjutit en stund med den i Laxå.
Fördelen med att ha kronograf. Det är lätt att kolla vad som händer när grejerna slits in.
PALLE_H skrev:Kapten Kamin skrev:PALLE_H skrev:Kapten Kamin skrev:PALLE_H skrev:Bra recension! Riktigt mycke pickadoll för pengarna, kan hålla med om färgen inte var optimal.
Ja, den levererades i 10J.
Däremot så hade den stigit till drygt 11J när vi skjutit en stund med den i Laxå.
Fördelen med att ha kronograf. Det är lätt att kolla vad som händer när grejerna slits in.
Okejdet lät bra får kanske höra med dem igen, fick du det på papper med eller 10j?
Kapten Kamin skrev:Magasinkapasitet = 25 !?!?
Hur får dom till det på en enpetere?
Callmenobody skrev:Kul!
Vad är det för gänga längst fram på pipan?
Vågar man hoppas på 1/2" UNF? :D
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst