Nu måste jag sova!
I morrn är det dags för tävling och fest och jag måste vara pigg!
Men Vedman och många fler vill ha lite bilder så.....sova får jag göra om en stund!
Igår var det dags för den spontana onsdagsfesten!
TopGunn var först till maten!
Rökt älgfärslimpa, kokt färskpotatis och magisk Agneta-svampsås!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Party och smaskig mat, kan det bli bättre?
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Sen blev det dans också!
Vedman och TopGunn hade tränat inför sin show!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Jag och Silwer som jag äntligen lyckats tjata hit!
Underbart!!!!
För att följa länken så måste du registera dig.Pellegrini och TopGunn lekte arga leken.....
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Lite myspys, kramar och dans i slutet av kvällen.....tror jag!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.På morgonen mådde jag bättre än jag förtjänade och jag och TopGunn gick ut på en 7,7 km prommis!
Vi vek av i terrängen och gick upp på ett "berg"!
Jakttornet där hade ramlat omkull i stormen för någon vecka sedan!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.På väg hem passerade vi Pellegrini och Beangan som fiskade!
Det blev en regnbåge!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Vedman och TopShot skruvade ihop en nyinköpt grill!
Många delar var det.........
För att följa länken så måste du registera dig.Det var även dags att röka morgondagens middag, regnbåge!
Till de som inte klarar av den sura fisken....
För att följa länken så måste du registera dig.Skkåneland, åter ockuperat av Pellegrini!
För att följa länken så måste du registera dig.Den återkommande traditionen med "Plättlunch"
TopGunn var nära på att bli utan då hon kallade dem pannkakor!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Det blev lite skytte och samkväm vid grillplatsen!
Pyroman-TopGunn eldade på!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Ulf kom förbi en vända och självklart diskuterade han bilvård med börne och Leopold!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Kvällen avslutades med lite mys i partytältet!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Nu ska jag krama kudden inför morgondagens tävling, hamburgare, samvaro och party!
Den sura fisken ska ätas, skotten avlossas, karlarna kramas och så klart elden eldas!
Bilder kommer, men vem vet när???
(Ni skulle ha varit här!)