Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Du verkar vara förtjust i kraft osv. men det är fasen så mkt viktigare (anser jag) att ha hög precision före kraft och penetration.
Nitro skrev:Det absolut viktigaste enligt mig är vilken bula pipan föredrar oavsett vikt eller märke. Den bulan som går bäst väljer man helt enkelt. Du verkar vara förtjust i kraft osv. men det är fasen så mkt viktigare (anser jag) att ha hög precision före kraft och penetration.
Nitro skrev:Det absolut viktigaste enligt mig är vilken bula pipan föredrar oavsett vikt eller märke. Den bulan som går bäst väljer man helt enkelt. Du verkar vara förtjust i kraft osv. men det är fasen så mkt viktigare (anser jag) att ha hög precision före kraft och penetration.
jojon80 skrev:Nitro skrev:Det absolut viktigaste enligt mig är vilken bula pipan föredrar oavsett vikt eller märke. Den bulan som går bäst väljer man helt enkelt. Du verkar vara förtjust i kraft osv. men det är fasen så mkt viktigare (anser jag) att ha hög precision före kraft och penetration.
visst kan man skjuta bra med både power och precision, men då får man hoppa upp lite i kaliber.
Knotvillage skrev:jojon80 skrev:Nitro skrev:Det absolut viktigaste enligt mig är vilken bula pipan föredrar oavsett vikt eller märke. Den bulan som går bäst väljer man helt enkelt. Du verkar vara förtjust i kraft osv. men det är fasen så mkt viktigare (anser jag) att ha hög precision före kraft och penetration.
visst kan man skjuta bra med både power och precision, men då får man hoppa upp lite i kaliber.
Verkar vara delade meningar om FT. Många hävdar att 4.5 är att föredra om man ligger under 20J. Jg stod i valet och kvalet men efter ett samråd med mig själv blev det paketet i sign. Sen springer man på artiklar som är lite taget ur luften. 4.5 funkade till 20m och därmed var ammo inte så viktigt, läste man lite mellan raderna var 4.5 bara en inkörsport. Vet inte vad majoriteten kör här inne men jag skulle gissa på 4.5, sen finna ju många som har båda sorterna men nog tror jag 4.5 klarar mer än att skjuta burkar på 20m. Man kan ju dock inte säga så mycket än då dom fästena verkar ha skickats med flodbåt från UK. Tar ju 2.5 dagar från Kina, borde ju bara ta en förmiddag att skicka över vår lilla vattenpöl.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst