Jag måste såklart instämma i alla ovanstående TACK! Både till festarrangörer och medfestare. En fantastiskt lyckad tillställning!
Ett stort tack till alla fina och roliga bilder också! Några stycken lyckades jag också åstadkomma, håll till godo!
Instruktioner innan tävling med varierande grad av seriositet.
För att följa länken så måste du registera dig.David laddar bössan.
För att följa länken så måste du registera dig.Spinnaren fastnade, Stefan kontrollerar.
För att följa länken så måste du registera dig.Målet i fokus.
För att följa länken så måste du registera dig.Nitro har verkligen lagt ner sin själ i den här banan, med fara för livet! Tur att inte trädet trillade på dig!
För att följa länken så måste du registera dig.Stefan på den finaste stationen på hela banan. Bra jobbat Nitro m.fl. för att få till den!
För att följa länken så måste du registera dig.Någon som missat vems bössa detta är? Och kan ni se alla tre målen?
För att följa länken så måste du registera dig.David vid säkerhetsväggen. Bra att Nitro är så noggrann med säkerheten.
För att följa länken så måste du registera dig.David vid ännu en vacker station.
För att följa länken så måste du registera dig.Och här är värden i egen hög person!
För att följa länken så måste du registera dig.Skyttesnack?
För att följa länken så måste du registera dig.Finaste leendet på hela festen stod Selma för!
För att följa länken så måste du registera dig.En av kvällens två Cool-cats, efter Cool-cat-tävlingen med Wildcat-bössan.
För att följa länken så måste du registera dig.Vilken makalös grill!
För att följa länken så måste du registera dig.Här är bildbeviset! Topgun HAR gått på glödande kol! Jag missade tyvärr bildbevis på Batistota som sprang över först.
För att följa länken så måste du registera dig.Bevis finns även på Leopolds promenad på kolet. Han ser något coolare ut än Topgun.

Även Janned gick över kolen, men där var jag inte heller med med kameran.
För att följa länken så måste du registera dig.That's it folks! Och återigen ett stort TACK för en jätterolig fest!
Kramar från Nina!