Tack Silwer och Air!
Det är alltid kul att få olika kommentarer till ett inlägg!
Nu är årets sista tävling över!
Det blev en fin dag, utan regn!
Jag gjorde upp eld 7.30, som vanligt!
Satte även på kaffe så att det skulle finnas när skyttarna kom!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Åt frukost medan jag väntade in folk!
För att följa länken så måste du registera dig.Det var väldigt blött av dagg i gräset, så stövlar åkte på fötterna!
För att följa länken så måste du registera dig.Jag, denna dag!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Sedan gick det åt skogen med fotograferingen!
Drabbades av migrän så jag tog mina tabletter och satt mest och vilade!
En tävlingsrunda blev det och den gick dåligt.....men tyvärr, bara träning att skylla på!
Inte migrän eller bössa!
Lite bilder blev det i alla fall, men mest från slutet på dagen!
Två bilder från inskjutningen!
Ulf och Crowhunter!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Världens bästa Lilly kom och hade med sig en fin väska och en docka!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Skyttar på väg ut på banan!
För att följa länken så måste du registera dig.Hamburgare till lunch!
Gott för jag var jättehungrig....ni såg ju frukosten!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vedman tog både en kakburk och godisburken han....
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Scrubl och Leffe357 ute på en tävlingsrunda!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. Jag gick Jaktstig, fullfart fjäder med Vedman och min HW95:a!
Vedman:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. Agneta i jakttornet, station 16!
För att följa länken så måste du registera dig.Scrubl vilar lite!
För att följa länken så måste du registera dig.Scrubl, TopShot och Ulf diskuterar under holken!
För att följa länken så måste du registera dig.Crowhunter:
För att följa länken så måste du registera dig.Lilly ville sitta bredvid mamma AnnaMaria då hon sköt!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Det är en konst att smörja in läpparna......
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.AnnaMaria, vann en klass idag med dagens bästa resultat!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.BoGunnar fick mest stå och skälla under dagen!
Han lugnade sig mellan varven...
För att följa länken så måste du registera dig.Scrubls familj kom och hälsade på!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.TopShot..............
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.AnnaMaria sammanställde resultatet och förkunnade det för oss alla!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Ulf med docka!
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan ville Lilly ha den tillbaka....men hon satt kvar med polaren Ulf!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Det blev mest barn och framför allt Lilly på dagens bilder!
Men det var en härlig dag utan intriger!
De rafflande striderna utspelade sig där de skulle, på tävlingsbanan!
Nu skjuter vi två helger till sedan är det slut!
Då börjar älgjakten!
Men redan i morrn ska Topshot ut på björnjakt!