Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ogster skrev:Då börjar allt bli klart, är bara en sväng till Fx kvar sen så ska det börja tränas
Riktigt nöjd med resultatet, har änsålänge bara testat olika ställningar i vardagsrummet men visst gör det underverk för stabiliteten med ett vapen som är perfekt injusterat efter ens egna kropp (samt en elefantsnabel uppstoppad i armhålan).
ogster skrev:Då börjar allt bli klart,
robban75 skrev:vad tycker du om kroken?
ogster skrev:Blir till att experimentera lite med vinklar/höjd men en slapp T-shirt funkar inte har jag märkt..
Leopold skrev:Skjuter jag i vanliga lösa kläder så spelar det mindre roll hur bakkappan/kroken är inställd, lätt att anpassa kroppen efter bössan men med nackdelen att anläggningen inte blev helt lika från skott till skott.
Lasse skrev:Ogster i skyttejacka
ogster skrev:Lasse skrev:Ogster i skyttejacka
Lösningen är en tight tröja och inte en tvångsjacka
ogster skrev:Liten uppdatering:
Regulatorn är nu monterad och bössan skjuter väldigt jämt, har haft problem med flyers och det blev bättre nu men inte så bra som jag önskar.
Antagligen så vill pipan inte prestera vid högre farter så nått måste göras, dock känns det som tiden är för knapp att fixa den här bössan innan tävlingen så det får bli att använda ett annat gevär..
ogster skrev:Liten uppdatering:
Regulatorn är nu monterad och bössan skjuter väldigt jämt, har haft problem med flyers och det blev bättre nu men inte så bra som jag önskar.
Antagligen så vill pipan inte prestera vid högre farter så nått måste göras, dock känns det som tiden är för knapp att fixa den här bössan innan tävlingen så det får bli att använda ett annat gevär..
ogster skrev:Antagligen så vill pipan inte prestera vid högre farter så nått måste göras, dock känns det som tiden är för knapp att fixa den här bössan innan tävlingen så det får bli att använda ett annat gevär..
Avalonblower skrev:Däremot så tävlas det ju i att väcka liv i gamla trådar de sista dagarna, känns det som..
Avalonblower skrev:Ogster tävlar väl inte?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster