Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:dano_swe skrev:Tremannalag, vad är poängen med det? Går laget som grupp? Är lagtävlandet i sig SM-relaterat?
Letade upp mailet & detta är vad som sagts.
Det innebär att SM och DM får utlysas i öppen klass individuellt och lag, senior och junior
Grenen kan alltså inte delas upp i dam/herr.
Med vänlig hälsning
Hans Drugge
Svenska Skyttesportförbundet
Man går inte ihop utan man anmäler vilka skyttar som ska ingå i laget från sin förening. Skyttarnas poäng från dom individuella resultaten slås samman.
Tomaz skrev:Lagtävling där föreningslag tävlar mot varandra är väldigt vanligt i andra skyttegrenar och är inget konstigt eller udda på något vis.
En lagsammansättnimg på tre man brukar vara vanligast på nationell nivå och totalresultatet på de som ingår i laget räknas.
Tanken som du Daniel har, försår jag inte alls..Att du tycker föreningslaget ska gå i samma grupp på tävlingen..?
Alla tävlar ju individuellt, men resultatet räknas ju sen även till lagtävlingen för att utse bästa föreningslaget.
janned skrev:Idag kom medaljerna vi ska kämpa om....![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
janned skrev: Och klockorna till tävlingen, 25 stycken...från Kina till det det facila priset av 278:-![]()
börne skrev:Hoppas jag inte svamlar nu men som jag förstått det så kan man skjuta vilken klass man vill & blanda dessa inom laget!
Hoppas nån inom MSG kan stötta mig eller säga om detta är felaktigt.
börne skrev:Hoppas jag inte svamlar nu men som jag förstått det så kan man skjuta vilken klass man vill & blanda dessa inom laget!
Hoppas nån inom MSG kan stötta mig eller säga om detta är felaktigt.
Dean skrev:Skepplanda kollar upp mölighet att kommer med några ungdomar
Dean skrev:Skepplanda kollar upp mölighet att kommer med några ungdomar
Blackpowder skrev:Tja, man kanske skulle försöka få igång sin FX2000SDL igen och göra ett försök?
janned skrev:Och klockorna till tävlingen, 25 stycken...från Kina till det det facila priset av 278:-![]()
börne skrev:Tänkte bara påminna om att sista dagen för att föranmäla sig är nu på lördag!
Föranmälan. Sista anmälningsdag är 17 September!
Vi ses i Mörrum den 24:e
Lasse skrev:Hur många anmälningar är vi/ni uppe i nu?
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster