Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
per1 skrev:Finnes det en nærmere beskrivning om hvor Scandi Open skal være enn bare Jevnaker? Mulig jeg tar meg en nyfiken tur, siden det bare er en times kjøring fra meg. Har forsøkt å google men uten respons. Regner jo med at det ikke er midt på torget.
Lasse skrev:per1 skrev:Finnes det en nærmere beskrivning om hvor Scandi Open skal være enn bare Jevnaker? Mulig jeg tar meg en nyfiken tur, siden det bare er en times kjøring fra meg. Har forsøkt å google men uten respons. Regner jo med at det ikke er midt på torget.
Här är det vi skall vara:
60°17'34.2"N 10°24'13.1"E
Eller så här:
För att följa länken så måste du registera dig.
Dean skrev:När blir alla folk framme i slovika camping? Vi åker kl16 o beräknar att vara framme kl20
Tomaz skrev:Någon som tänkte smuggla svensk luft i en flaska över gränsen..? Skulle behöva snylta lite till en fyllning av min bössa...
Lasse skrev:Tomaz skrev:Någon som tänkte smuggla svensk luft i en flaska över gränsen..? Skulle behöva snylta lite till en fyllning av min bössa...
Var inne på samma tanke, tror du inte norrmännen har luft?
janned skrev:Akta er...norsk luft kan vara förrädisk...kan innehålla astmamediciner
Tomaz skrev:Någon som tänkte smuggla svensk luft i en flaska över gränsen..? Skulle behöva snylta lite till en fyllning av min bössa...
Lasse skrev:janned skrev:Akta er...norsk luft kan vara förrädisk...kan innehålla astmamediciner
börne skrev:Glöm nu inte att ta bilder så att vi som inte kan delta får va med.
Kapten Kamin skrev:Jag tar med min tub...
dano_swe skrev:Kapten Kamin skrev:Jag tar med min tub...
Tar det som ett ok på att man kan tjyva lite.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst