Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
poho skrev:Har räknat ut troyervärdet på sm banan som vi bestämde igår 32,38 blev de![]()
Detta är uppe på expertnivå utan vind o ljusförhållande medräknade.
Vi sätter ut målen på fredag så det kan bli någon liten justering.
Den som skjuter fullt på denna banan lovar jag.......
Inget alls för jag vet hur bra skyttar vi har i Sverige
Nitro skrev:Hoppas att det blir någon mer i 10J fjäder så att den klassen också får SM status. Det måste vara minst tre deltagare i klassen och vi är bara två.
Kommer det inte fler så ställer jag troligtvis upp i 16J fjäder istället med min 10J bössa.
Shot to thrill skrev:hoppas det går att byta klass i efterhand?
Tomaz skrev:10J fjäder och PCP kan man väl slå ihop annars, det görs ju med 45J klasserna..?
Tomaz skrev:Måste junioren vara 15år, eller räcker det med 13år om denne har skyttekort och tävlingslicens..?
Nitro skrev:Tomaz skrev:10J fjäder och PCP kan man väl slå ihop annars, det görs ju med 45J klasserna..?
Låter som ett utmärkt förslag när det inte är fulla klasser.
Tomaz skrev:Dessutom är det ju liksom ändå ingen större skillnad prestandamässigt mellan pcp och fjäder i 10J...
I juniorklassen blandar man ju redan pcp och fjäder, så det kan man väl göra i bland seniorerna också, speciellt när det inte finns underlag för att ha två klasser.?
gubbe skrev:Vi brukar vara ett gäng som övernattar i klubbstugan. Hoppas kunna göra det den här gången också.![]()
Men jag har inte frågat den här gången.
Johan77 skrev:Tips på övernattningsvariantrar fre-lör.... Finns det möjlighet att smälla upp ett tält på plats? någe camping,hotell,vandrarhem i närheten av tävlingsbanan?
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst