Idag blev det en lång dag på banan, finns mycket att stå i när det vankas tävling!
För att följa länken så måste du registera dig.Jannes dotter skötte måttbandet
För att följa länken så måste du registera dig.poho & Sigge63 var dom som för det mesta sprang iväg med måttband & Skyltar, jag var för matt då jag har varit sjuk i veckan, Janne likaså. När sen Larzzon dök upp visade det sig att även han varit kass & hemma från jobbet! Vi kände alla av det i tisdags, tror det var nåt i Onsala luften förra helgen
För att följa länken så måste du registera dig.Fina färger då det är ett SM, men det var tydligen en tillfällighet då den röda färgen hade torkat
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Nitro beredd med skyltar som ska ut där målen ska stå....
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Lite lunchpaus.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Ett jäkla skjutande genom tre olika kronografer för min del idag med olika tryck för att inte överstiga 244
mps... visade sig inte vara helt lätt då ingen visar samma, dessutom helt galet olika i olika ljusförhållande, inte helt lätt att veta hur en annans
kronograf visar
Blev nöjd efter ett tag & då detta är kronografen vi ska ha på SM ska det väl va ok nu
För att följa länken så måste du registera dig.AT44? hittade gräs som var i vägen om man är vänsterskytt, lätt att missa som högerskytt, det skiljer faktiskt lite... det vi inte ser det ser han!
För att följa länken så måste du registera dig.