Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev:Leopold skrev:Inskjutning av nye bössan bl
Nye bössan? Vad har jag missat?
Leopold skrev:gubbe skrev:Leopold skrev:Inskjutning av nye bössan bl
En sån där härlig liten pigg CZ 455 Varmint i cal. 22
gubbe skrev:Leopold skrev:gubbe skrev:Leopold skrev:Inskjutning av nye bössan bl
En sån där härlig liten pigg CZ 455 Varmint i cal. 22
Se där. Cal .22 är skoj.
Batistuta skrev:Jag höll mig inomhus idag medan resten av gänget led i kylan utomhus.
Leopold skrev:TopGunn & Nina kunde tyvärr inte vara med idag pga andra aktiviteter men de skickar en liten hälsning till Mörrumsgänget och alla från förberedelserna inför "Rock of 80's" på Vida Arena... rakt från våra källarhålor alldeles nyss innan de drog i en doft av hårspray!
För att följa länken så måste du registera dig.
"Puss&Kram" löd hälsningen
Batistuta skrev:Leopold skrev:TopGunn & Nina kunde tyvärr inte vara med idag pga andra aktiviteter men de skickar en liten hälsning till Mörrumsgänget och alla från förberedelserna inför "Rock of 80's" på Vida Arena... rakt från våra källarhålor alldeles nyss innan de drog i en doft av hårspray!
Tuffa brudar det där
Batistuta skrev:Leopold skrev:TopGunn & Nina kunde tyvärr inte vara med idag pga andra aktiviteter men de skickar en liten hälsning till Mörrumsgänget och alla från förberedelserna inför "Rock of 80's" på Vida Arena... rakt från våra källarhålor alldeles nyss innan de drog i en doft av hårspray!
Tuffa brudar det där
Leopold skrev:Är det någon som ska och panga i morrn?
börne skrev:.. sugen på att rasta TX200:an vilket aldrig blir av annars
janned skrev:Skulle jag skjutit idag så hade du kunnat åkt med mig....men jag hoppar dagens övningar![]()
En annan gång kanske när du är bakfull
densvenske skrev:Det är ingen som kör förbi stilleryd? Det blev party i går försöker ta mig bort senare !
börne skrev:densvenske skrev:Det är ingen som kör förbi stilleryd? Det blev party i går försöker ta mig bort senare !
Kan hämta dig.... det va väl bara nån km?
Men då får du skicka adress!!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster