Pustar ut efter en dag som blev toppen!
Det var ju tältresning och skytte som stod på programmet!
Strax före 14 gick jag och Vedman ut för att så smått börja lite....
Vedman körde fram traktorn med tältet i skopan sedan satt vi i solen tills de första dök upp!
För att följa länken så måste du registera dig.TopShot och Agneta kom först men sedan droppade det in fler och vi blev ett härligt "tältresargäng"!
Pusslet började läggas...
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Barnen hjälpte till massor!
Tor höll lillasyster Nova i handen så att de inte skulle vara i vägen då det lyftes!
För att följa länken så måste du registera dig.Lilly var ju med så klart!
Snurrade runt pappa Crowhunter ibland!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig."Strypisar" ska sitta överallt!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.En huvudlös man........
För att följa länken så måste du registera dig.Väggarna kommer på plats!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Då vi har lärkfalkar som flyger omkring här med sina ungar hade jag teleobjektivet med ifall att!
Vi hör dem hela tiden.
DÄÄÄÄÄR, fota, fota, fota! JAAAAAAAAAA!
Men då jag kommer in och ser på bilderna inser jag att det är ormvråken jag fotat.
Vad den mindre fågeln är vet jag inte!
För att följa länken så måste du registera dig.Crowhunter!!
Honom bråkar man inte med....
För att följa länken så måste du registera dig.Farfar TopShot med sina barnbarn!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.I det soliga, varma vädret behövdes en saftpaus!
Även för BoGunnar!
För att följa länken så måste du registera dig.Så, nu står det där och väntar på samlingar och fest!
För att följa länken så måste du registera dig.Det blev ett lite kortare skytte än vanligt där vid 16-snåret.
Vi var nog en aning trötta!
Crowhunter:
För att följa länken så måste du registera dig.Leffe357:
För att följa länken så måste du registera dig.Vedman:
För att följa länken så måste du registera dig.Lite surr hann vi med så klart!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Ingen orkade elda så det blev stekta korvar till de som ville ha!
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Lidde kom på besök för att testa lite luftisskytte!
Kanske en framtida medlem?
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.Vedman visade honom runt, här kikar de på jakttornet!
För att följa länken så måste du registera dig.BoGunnar jagar proteinrika insekter!
Lyckas fånga väldigt många faktiskt!
För att följa länken så måste du registera dig.Idag blev det så att vi avslutade med vår interna strid, jag och Vedman!
Jag vann med personbästa (för i sommar i alla fall) på 85p!
Ett klantskott och ett konstigt skott, annars är jag nöjd!
Leder med 3-2 nu!
För att följa länken så måste du registera dig. Då nästan alla åkt hem dök den här krabaten upp.
Jag RUSADE in efter kameran med makroobjektivet på.
Visst är den vacker?
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Nu är den igång, "festveckan"!
Mycket återstår att göra men det är bara skojigt!