Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
AT44? skrev:Hej!
När jag körde förbi skjutbanan i dag så stod det en pcp pump på trappan och frös så jag ställde in den i "vapenrummet"
Ett STORT tack till er som städat och gjort fint i stugan.![]()
AT44? skrev:Hej!
När jag körde förbi skjutbanan i dag så stod det en pcp pump på trappan och frös så jag ställde in den i "vapenrummet"
Ett STORT tack till er som städat och gjort fint i stugan.![]()
Seb skrev:Någon som ska skjuta idag ?, tänkte hämta pumpen.
Batistuta skrev:Seb skrev:Någon som ska skjuta idag ?, tänkte hämta pumpen.
Orkar jag så är jag där efter 17:00 någon gång. Jäkla möte i eftermiddag
Seb skrev:Batistuta skrev:Seb skrev:Någon som ska skjuta idag ?, tänkte hämta pumpen.
Orkar jag så är jag där efter 17:00 någon gång. Jäkla möte i eftermiddag
Ok, nån mer som ska dit ?
Skriv gärna om någon ska dit.
Batistuta skrev: -17 kg gör att vänsterarmbågen inte har samma stöd som innan
Markus skrev:Till dej som väljer att skjuta med 22lr/full fart på 50m banan idag 26/10 kl 16:50. Det är inte trevligt när någon skjuter i ens riktning!!! Bommen stängd, skylten vänd, tavlor uppsatta på 300m och jag iförd signal kläder till 70% vilket av detta såg du inte?
Du väljer att fortsätta skjuta trots att jag skrek och drog av två snabba med 6,5en för att markera att jag är där. Inte förrens jag hänger mig på biltutan väljer du att sluta. Sen att man väljer att dra iväg snabbt som fan utan att kolla efter ens är väldigt dåligt.
Jag skulle gärna se att du ber om ursäkt för det betendet:).
PS: vi krutskyttar har oftast målkikare med oss, så även denna gången.
Markus skrev:Till dej som väljer att skjuta med 22lr/full fart på 50m banan idag 26/10 kl 16:50. Det är inte trevligt när någon skjuter i ens riktning!!! Bommen stängd, skylten vänd, tavlor uppsatta på 300m och jag iförd signal kläder till 70% vilket av detta såg du inte?
Du väljer att fortsätta skjuta trots att jag skrek och drog av två snabba med 6,5en för att markera att jag är där. Inte förrens jag hänger mig på biltutan väljer du att sluta. Sen att man väljer att dra iväg snabbt som fan utan att kolla efter ens är väldigt dåligt.
Jag skulle gärna se att du ber om ursäkt för det betendet:).
PS: vi krutskyttar har oftast målkikare med oss, så även denna gången.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster